Forumsvar skapade

Sida 201 av 336
  • pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:44 som svar på: Ventiler släpper i limningen mot bladder, Slingshot

fast min volvo håller bättre än japanarna.

å ss känns ju liksom north som rediga kvalitetskites att taffsa på.

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:40 som svar på: Kiteförbud på Habo Ljung Camping

tror mer de e hugo som tagit fiskögonen också.

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 20:26 som svar på: Glömd Bräda I Habo Ljung

illa illa, kan det va åldern tro? 😉

såg brädan då jag åkte bland dom sista men va en kille kvar i vattnet så trodde det va hans. han eller nån av de andra borde tagit den, låg ju jäkligt synligt.

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:58 som svar på: Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

skeptisk till om det är roligare å supa i lund än å testa en ny kite… 🙂

man behöver vind för att surfa men dricka sprit kan man ju göra alla dagar.

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 15:10 som svar på: Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

tänkte inte på hamnen… 🙂

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:39 som svar på: Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

Hahaha.. jag vet! fan läskigt å köpa ny kite å en beggad bräda samma vår alltså! 🙂

SOS brädan e en vanlig liten 128*41 bräda som visade sig va riktigt skön i chop och iaf småvågor (borde den iofs va då den e designad på hawaii).

tänkte du va seriös och åka långt österut i helgen? annars finns det ju ställen som ligger nära och bygger rätt bra på SW. eller täcker förbudet in det nu?

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:32 som svar på: Kiteförbud på Habo Ljung Camping

fia, du ska inte reta zoo! tänk på att han faktiskt är en väldigt känslig kille.

Förstår du inte att det är all mobbing som får honom att va hemma så sällan.

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:28 som svar på: Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

den kiten jag beställt kom till sverige idag och ska nu bara leta sig ner till skåne.
    Flysurfer pulse 10. Om man får tro annat folk så kommer den nog vara ganska lik rippern i körsätt. Slipper dock att pumpa först. 🙂
    Tror den tillsamman med SOS brädan kan va riktigt kul i lite vågor! rippern va ju riktigt skön till det när man vant sig nån timme.

du får testa den nåndag sen.

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 14:05 som svar på: Sugen på vågor på sydkusten i helgen?

hoppas min kite hinner komma. hoppas hoppas hoppas!!!

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2006 vid 17:13 som svar på: Kiteförbud på Habo Ljung Camping

jupp precis vad vi har blivit serru.

rätt skönt faktiskt.

fast du vet väl hur de e? e väl ingen straight kille som går omkring i boa?

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2006 vid 16:16 som svar på: Selar?

bästa e om du kan ta på dig och prova vad som känns bäst.

mestadelen handlar det om vad man har från början och vänjer sig med. De flesta kör med midjesele till kite (i vatten iaf) vilket gör att dom nog utvecklas lite mer än sittselarna.

för egen del tycker jag man får en skönare dragpunkt av midjesele och man kan mer luta sig raklång och kanta då man kör istället för att halvsitta ner. sen tycker jag det blir skönare balans i luften av midjesele.

men viktigast är ändå att en midjesele är snyggare. 🙂 🙂

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2006 vid 16:05 som svar på: Drar till Halmstad nu

hihi.. catfight catfight!!

• pjoter

Medlem
    16 maj, 2006 vid 16:01 som svar på: Kiteförbud på Habo Ljung Camping

tror på milles teori.

mkt surffolk både erfarna å nybörjare som inte är friluftsmänniskor för 5 öre.
    än en gång så är det ingen som bryr sig om att det skitas ner nåt grymt utan det handlar bara om att man kan bli av med en surfspot.

Även om Micke skulle tycka de va helt ok att vi skitade ner så vill jag inte komma till en soptipp. e ju en av grejerna som e så goa med surf, man gör det på naturens villkor…

//hippiepjott

• pjoter

Medlem
    15 maj, 2006 vid 23:45 som svar på: Demohelg Bowkites 13-14 Maj

mille, de här betyder väl mer att en SLE är allt annat än en venom. 🙂

”En C-kite sväljer vindbyar genom att flexa. Detta gör inte en SLE och därför behöver man effektivare depower för att jämna ut vindbyar. Detta fungerar dock mycket bättre och åkningen blir mycket jämnare.”

• pjoter

Medlem
    15 maj, 2006 vid 14:11 som svar på: köpa ny kite

vill du komma billigt undan köper du en beg 9-10a av nån sort. Så kan du vänta med bows 1 år och se vad som verkligen har funkat och inte funkat. köper du nytt då så är dom säkert rätt mkt bättre än vad dom är idag eller så köper du nån beg då.

Har du mkt pengar att lägga så försök testa lite kites, massa sponsrat folk runtomkring här som säkert lånar ut sina grejer för en provtur.

Vill du testa den mörka hemska foilsidan så e de bara å säga till så kan du prova mitt.

Sida 201 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA