pjoter
Forumsvar skapade
-
Jag har en lödkolv..
åker till lund varje dag så de e bara å säga till. men löda får du gärna göra själv. 🙂
-
syftar du på att en gång räcker mer än väl för att inse att dom inte e nåt att ha??
trodde du promotade LEI..Du borde nog verkligen testa andra LEI än dina monkeys i sånna fall. 😉
-
mmm, den ska va tuff… ligger perfekt i tiden för att alla amerikanska mödrar ska tycka det är helt ok när deras krigsskadade barn kommer hem i en rullstol. Riktiga män är män även i en rullstol.
men men, bortsett från de balla hollywoodandet så ere ju kul att dom killarna blir erkända som dom grymma idrottsmännen dom faktiskt är.
-
om vi fixar ett par betongskor till jonaish så har vi nog löst problemet. finns säkert massa folk här inne som gladeligen gör det gratis.
han kan sen peka var man får och inte får köra/bada. sen kan man ge honom en kamera nångång ibland så han får ta kort på en. Å de bästa av allt är att han inte skadar brädan om man råkar köra på honom. 🙂 -
de klart, badarna e gnälliga så det räcker, skulle säkert bli ett jävla liv om nån skadade sig på nåt man lagt ut.
langens ide känns helt klart enklast. brukar aldrig va några problem att få sånt gjort för lite fikabröd. e ju inte svårt att fixa själv direkt men de blir säkert lika dyrt å så har man kastat bort en dag som man kunde göra nåt bra mkt roligare.
-
stellan. man kan blanda typ vatten å nåt pulver så blir det cement har jag hört. ska visst finnas på byggmarknader. 😉
men mer allvarligt, va va de för fel på hela hjul istället? dom från förra året ligger ju kvar. eller det va kanske till nåt mer seriöst än habo du tänkte ha det?
-
hahaha!! vilken härlig twist tråden fick! jag som trodde detta skulle va en trist tråd.
catfight catfight!! -
man borde ha slutat använda wg för längesen egentligen. det ska alltid blåsa om 3-4 dagar enligt dom. å av nån anledning blir man alltid glad å ser framemot de. i helgen sa dom väl typ 7-8 m/s västligt idag. ser ju inte riktigt ut som de när man tittar ut.
-
ska ni lära er själva så håll er bara långt borta från folk! skadar ni er får ni skylla er själva men skadar ni nån annan så blir de jäkligt jobbigt för alla oss.
Bäst e helt klart å gå en kurs om ni inte råkar känna nån som vill lära er för en flaska whiskey eller nåt.
-
tänk inte på den. den fluger säkert inte bättre än en plastpåse.
-
Fredde wrote:http://goldengay.de.vu/eddie
hahaha! den va fin.
-
Va rätt skönt att iaf fått köra lite även om trycket inte va de största precis.
Va faktiskt riktigt gott i vattnet, man frös inget då man körde. Men det kan ju bero på att man körde i ett piss/skithål. Hur mkt fick ni kört på näset? -
inte i klagshamn men i dom söta vindsurfarna med hängbuk som brukar spatsera där.
Det råkar vara som så att det är rätt mkt närmare än både näset och lundåkra. och då det är gränsfall att det går å köra idag så har jag ingen lust att slänga massa pengar på soppa för att stå å titta ut över vattnet.
väldigt ofta blåser det också mer i klagshamn än på dom andra ställena. -
varför åker ni till habo när det blåser syd???
har väl aldrig varit annat än byig skräpvind där på ren syd. å sen blåser de för lite också.jag håller på en miniinvasion av klagshamn istället. det är ju där, näset eller lundåkra det kan gå. å när de e såhär osäkert orkar man inte köra så långt.