pjoter
Forumsvar skapade
-
man blir nästan lite smygkär när man ser hur fint det slängs med håret…
-
kan man starta från bandanas lägenhet? de hade vart fett.
-
riktigt grymma bilder.
ingen tråkig kiteloop han sätter…. -
jupp. precis vad jag gjorde..
eller så visade jag en bättre bild eftersom bara halva den feta jag syftade på e med på hans karta. På den kartbilden går de inte ens å se att de e en egen fin liten sjö.
Gissade att han menade nr 2 medans jag syftade på den stora fina mysiga nr 1. -
haha, vilken actionladdad bild!
-
mmm, eller för att jag gått tillbaks till skidor igen för att jag liksom många andra insett att det faktiskt e roligare. när dom började bygga carvingskidor och twintip så kunde man helt plötsligt jibba med skidor också. Säger inte att snowboard e tråkigt, de e skitkul men inte lika kul som skidor bara.
snowboard i ordentligt puder å skidor till resten.
mina skidor e fan feta! kolfiber å grejer, säkert sent 80tal. fast de e ju bara mina skåneskidor, synd å köra sönder dom riktiga på 1dm snö.
-
synd.. annars hade jag kunnat filma honom å säga att de e jag som rippar.
vem vill han likna nu istället då?
-
jäkligt snygga bilder.. som alltid.
har ni retat penntrollet så mkt att han har klippt sig? -
om vi ska sammanfatta dom svaren som kommer komma här så kommer du först få reda på att crossbowen suger, switchbladen är lite bättre och besten e helt ok. dock har ingen av dom en chans mot eh ripper som är bäst bäst bäst.
Sen kommer det tjatas lite om ehn verkligen e bäst innan alla utom 3 kommer fram till att iaf foilar suger.humm, borde nog spendera mindre tid på steffo.
-
farbror hugge har alltid nåt på g. ska han börja sälja mini quads nu åsså??
att nån som e så mullig kan sälja så mkt små saker. han borde skaffa skägg å slå om som en karriär som tomte. -
pjoter
Medlem11 mars, 2006 vid 14:55 som svar på: Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dansbandana, de e ju bara för att du inte satte några gubba-railys idag. 😉
-
pjoter
Medlem11 mars, 2006 vid 14:49 som svar på: Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dansmm tack för en go dag!!
man e något mörbultad nu men kul va de. -
här finns en filmsnutt på claesmannen.
-
jasså, tycker du.. tycker de ser rätt fett ut jag.
-
dela med dig av din kunskap i denna viktiga fråga! vill gärna se hur man räknar så de blir fel.