Forumsvar skapade

Sida 216 av 336
  • pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 18:29 som svar på: Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dans

gött ni kommer imorrn lina! längesen man sågs nu!

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 18:26 som svar på: nybörjare ska köpa kite och bräda..

jag har åkt mkt snowboard och en del wake innan jag testade kitesurfa och jag kom fasen inte upp på instruktörens directional. däremot kom jag upp å körde direkt på min picklefork 151. hade garanterat kommit upp lika lätt på en 130 bräda och troligtvis haft mer kontroll då jag väl kommit upp. har man inte åkt bräda innan eller kommer från windsurfing så så kan de va ok med en directional eller större tt. men för dom som kan åka bräda e de bättre med en liten smidig så man kan koncentrera sig på kiten mer utan att ha en klumpebräda som inte går dit man vill.

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 18:16 som svar på: Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dans

en 11 tror jag blir kanon imorrn. verkar ju kunna blåsa gott.

du e en hyvens pöjk du!

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:42 som svar på: Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dans

supersjysst! bara för att man sålt kitesen å inte hittat nåt nytt gött än så ska de va perfekt snowkiteväder varenda dag…. 🙁

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:35 som svar på: Lagun i Malmö!?

kolla här pojkar! har ju tfyra laguner i malmö att köra. den ena e asfet!!

svårt att se på kartan men de ser nästan ut som man kan gå ner i vattnet på den stora iaf.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=sweden&ll=55.627075,13.001032&spn=0.022581,0.085831&t=k

borde gå att köra i på allt från no-sv. där skulle vi bygga upp en fet kiteanläggning!!!

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:33 som svar på: Ribban Snow Meltdown 2006 – Team Tr Bjuder Upp Till Dans

fan va gött de låter!!
    ingen som har en kite till en pjott va så han kan få va med å leka?

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:11 som svar på: tankeställare

fel på de om pillren? e väl fullt rätt om man nu inte är en pillertok å smaskar i sig alla på en gång.

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:09 som svar på: Vilka egenskaper på snowboard

synd bara att det är så jäkla mkt fulare å sätta trick med snowboard än med skidor.

bräda på vatten och skidor på snö. så ere bara. snowboard är så 90-tal. 🙂

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:07 som svar på: fredagssurf

jacko.. tror tyvärr du är försent ute. göteborgarna va ute för flera veckor sen å dom bor längre norrut så dom har vunnit med hästlängder.

Stellan skulle ju va förste skåning iår, tycker inte vi ska ta det ifrån honom. tänk på att han är gammal å stel. detta kanske är sista året för honom att få va ute i den här kylan.

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:02 som svar på: Så ni tror tyskarna e labila?

hahahaha…

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 00:40 som svar på: Grattis claes!

mmm, varför kör han cabrinha egentligen hugo? går de så kass för EH att ni inte kan sponsra en sån hyvens kille som Claes? eller tyckte han cabrinhan va mkt fetare än EH drakarna?
    :);)

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 22:28 som svar på: Nybörjare

japp.. håller med fast tycker nog att din drake är något stor eftersom du inte väger så mkt. Vikten spelar en väldig roll i valet av storlek så är du och surfar nånstans där stora killar kör med 13-14 så ska du inte ge dig ut med den. Då tror jag en 10 skulle va perfekt. Men har du bara lite koll på att det inte blåser för mkt så funkar det alldeles utmärkt med den draken. Den är ju som sagt i perfekt storlek för att sen när du fastnat som oss andra komplettera med en 9-11.

Håller med eddie om bräda, köp en ok bräda från början, du växer snabbt ur en billig stor bräda. Nånstans runt 125-130 cm och 37-39 bred blir nog perfekt för dig.

Ha en sele som sitter bra på dig! Då du i början troligtvis kommer ha draken mkt högt upp så kan den behöva sitta skönt för att du inte ska få ont i ryggen.

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 22:05 som svar på: Skönt med en snökite tråd!

haha, nehej du! vi har över en dm här nere i skåneland så det är rejält med snö. 🙂 🙂
    däremot finns det bara platta fält och en å annan golfbana med rejäla kullar och raviner i form av bunkrar. 🙂

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 20:29 som svar på: nybörjare ska köpa kite och bräda..
    walle wrote:
    äntligen nån som håller med mig! 🙂

haha, sa ju samma sak innan dig. från början e de ju du som håller med mig! gubbe. 🙂 😉

• pjoter

Medlem
    9 mars, 2006 vid 19:13 som svar på: torsdag!!

vart va du idag förresten lina?

Sida 216 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA