pjoter
Forumsvar skapade
-
Sälen ski lodge är ju huvudstället.
men är du fattig och har bil funkar ju nåt av vandrarhemmen dom har däruppe. hittar bara ett nu men de ska finnas ett annat i närheten också.e ni flera kan du ju kolla på stugor. bokade genom GuMo, hade flera st till helt ok priser.
-
så om jag börjar röka hash så kan jag få habo för mig själv, de e ju nästan lockande alltså!
-
gött. nu är stuga bokad å klar! hoppas de blir en grym vecka med massa sol och lagom vind!
-
tyskens högsta hopp någonsin e väl de som e på kort här ovanför?
de e ju tillåmed så högt att han hinner tweaka ut en sjysst köttbulle. -
jona…. läs ditt inlägg igen.. noga!
vad skulle din svenskalärare säga om det?
du kunde inte svänga för hade du gjort det hade du kört över 6 foil-nissar. det betyder alltså att du avstod från att svänga vänster för att inte köra över dom. på nåt sätt råkar du ändå köra över dom eftersom du trodde att det inte spelade nån roll. förklara gärna hur det här gick till. -
hahaha.. äntligen en tråd som flippar ur!! de har inte hänt på evigheter här.
tack för att ni e utråkade inne i landet. -
fast med en V19 hade ju inte hed fått en så brun å fin mage.. han hade ju haft selen på sig jämt då.
-
eller så e de som så att de e gött å slippa ha så hårt tryck när man e ikrokad, så man orkar köra urkrokad mer.
-
å du ludde, släng upp ännu mer bilder!! å gärna lite film eller nåt!
-
kör man högre tryck i LE i bowen? eller hur har man löst jellyfishandet utan så mkt bridles?
-
hahaha.. den passar verkligen bilden man fått av mille.. . 🙂 🙂 😉
-
micken, då kan den inte va snygg precis.. 😉
Biorno, inte sett nån snygg gath-hjälm men det kan ju bero på att jag saknar dina tyska värderingar om stil.
-
hahaha.. den va tillåmed fulare än en gath hjälm!! hahaha!
borde inte va så svårt att skruva fast ett fäste i en vanlig gammal hjälm heller om man är fattig och kan hålla i en borrmaskin.
-
Pederboy wrote:Har gjort den ett par gånger men känner inte något behov av att fortsätta att göra detta fjortis trick.
haha, vilket underbart råd!