Forumsvar skapade

Sida 234 av 336
  • pjoter

Medlem
    14 november, 2005 vid 16:27 som svar på: Go dag i habo idag, tack…

hehehe…..

du tog såklart hem dom eller?

• pjoter

Medlem
    14 november, 2005 vid 01:20 som svar på: lundåkra eller habo måndag

hejsan fina-lina!
    hur lever det med dig? hoppas de blir en go dag imorrn!

• pjoter

Medlem
    10 november, 2005 vid 12:02 som svar på: nån som ska till lundåkra idag?

aj fan. luigt me grejer när de börjar mörkna iofs. men du om nån borde väl kunna köra i habo å blunda å ändå veta precis var du e. har kört där några timmar.

att dom som bor där klagar förstår jag, ful e den men blir de nåt nytt kan det ju göras lite snyggare kanske.

• pjoter

Medlem
    10 november, 2005 vid 11:57 som svar på: Pod Radio, North Kites Chief Designer

Inte för att dissa dig eller det dom sagt på nåt sätt för det kan mkt väl va rätt, men det låter grymt ologiskt!
    en bowkite fångar ju inte upp mer vind än en vanlig i utskotat läge. grejen e ju bara att den använder större del av vinden effektivt när man ska köra.
    det är ju den projicerade ytan som skapar drag. och i utskotat läge med kiten kl 12 eller liknande är det ju nästan bara leading edge som fångar vind, resten ligger bara bakom å glider. å leading edge har väl inte så mkt större yta på en bow än på en vanlig LEI?

Eller är de jag som e ute å cyklar?

jag hade iaf blivit släpad fett med vilken 12a som helst i 17m/s.

• pjoter

Medlem
    10 november, 2005 vid 11:43 som svar på: Got a new gun.

tror mer det handlar om att han är tårögd över sin nya.

• pjoter

Medlem
    9 november, 2005 vid 18:41 som svar på: Jag vill också ha en sådan

Svar till:

Jepp det är bilen med men den vill man ha ändå.

[/ QUOTE ]

mmm, precis…

• pjoter

Medlem
    9 november, 2005 vid 15:56 som svar på: nån som ska till lundåkra idag?

lär väl va lugnt å ha grejer i habo nu över vintern iaf.

• pjoter

Medlem
    9 november, 2005 vid 15:53 som svar på: Jag vill också ha en sådan

inte H2 för hillvede pöjk. den ser ju mest fjollig ut. typisk rikemansfru-bil i staterna. så barnen åker säkert tillåfrån dagis.
    H1 e hård däremot!

• pjoter

Medlem
    8 november, 2005 vid 13:17 som svar på: Ny hoj på g

ja jäklar. den där borde tillåmed få fart på rambos imponerande hydda.

• pjoter

Medlem
    8 november, 2005 vid 09:29 som svar på: Erik Fernholm på Gotland

om han bara byter för att få betalt så borde det väl betyda att han tränar på EH då ingen ser på? Då han helt klart e duktig på att köra foil och att man åker bäst på drakar av ungefär samma karaktär som man är van vid så kan inte jag komma fram till nån annan slutsats än att EH drakar beter sig som foils.

• pjoter

Medlem
    7 november, 2005 vid 22:46 som svar på: Pod Radio, North Kites Chief Designer

ja du, de har man undrat många gånger. har inte blivit mycke surf vare sig på riktigt eller på dator på aplänge så jag har nog fan glömt bort hur man gör.

• pjoter

Medlem
    7 november, 2005 vid 20:11 som svar på: Gör det något om…

försök öppna upp bindningen lite. inte lätt att få bra skär å ta höjd när det e så. sen kommer allt kännas helt sladdrigt.

• pjoter

Medlem
    7 november, 2005 vid 20:09 som svar på: Pod Radio, North Kites Chief Designer

äntligen har du förstått det alla andra vetat länge..

kram på dig blåfot.

• pjoter

Medlem
    2 november, 2005 vid 14:50 som svar på: Film <<GROPEN>>

ser sköj ut.

• pjoter

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 11:06 som svar på: Gislövshammar,,kolla sista sidan,,

har nästan saknat dig också! wink.gif

internetlös i en evighet å e en liten wannabe till dig å har skadat foten så jag inte kan surfa. frown.gif

Sida 234 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA