pjoter
Forumsvar skapade
-
hehehe…..
du tog såklart hem dom eller?
-
hejsan fina-lina!
hur lever det med dig? hoppas de blir en go dag imorrn! -
aj fan. luigt me grejer när de börjar mörkna iofs. men du om nån borde väl kunna köra i habo å blunda å ändå veta precis var du e. har kört där några timmar.
att dom som bor där klagar förstår jag, ful e den men blir de nåt nytt kan det ju göras lite snyggare kanske.
-
Inte för att dissa dig eller det dom sagt på nåt sätt för det kan mkt väl va rätt, men det låter grymt ologiskt!
en bowkite fångar ju inte upp mer vind än en vanlig i utskotat läge. grejen e ju bara att den använder större del av vinden effektivt när man ska köra.
det är ju den projicerade ytan som skapar drag. och i utskotat läge med kiten kl 12 eller liknande är det ju nästan bara leading edge som fångar vind, resten ligger bara bakom å glider. å leading edge har väl inte så mkt större yta på en bow än på en vanlig LEI?Eller är de jag som e ute å cyklar?
jag hade iaf blivit släpad fett med vilken 12a som helst i 17m/s.
-
tror mer det handlar om att han är tårögd över sin nya.
-
Svar till:
Jepp det är bilen med men den vill man ha ändå.
[/ QUOTE ]
mmm, precis…
-
lär väl va lugnt å ha grejer i habo nu över vintern iaf.
-
inte H2 för hillvede pöjk. den ser ju mest fjollig ut. typisk rikemansfru-bil i staterna. så barnen åker säkert tillåfrån dagis.
H1 e hård däremot! -
ja jäklar. den där borde tillåmed få fart på rambos imponerande hydda.
-
om han bara byter för att få betalt så borde det väl betyda att han tränar på EH då ingen ser på? Då han helt klart e duktig på att köra foil och att man åker bäst på drakar av ungefär samma karaktär som man är van vid så kan inte jag komma fram till nån annan slutsats än att EH drakar beter sig som foils.
-
ja du, de har man undrat många gånger. har inte blivit mycke surf vare sig på riktigt eller på dator på aplänge så jag har nog fan glömt bort hur man gör.
-
försök öppna upp bindningen lite. inte lätt att få bra skär å ta höjd när det e så. sen kommer allt kännas helt sladdrigt.
-
äntligen har du förstått det alla andra vetat länge..
kram på dig blåfot.
-
har nästan saknat dig också!

internetlös i en evighet å e en liten wannabe till dig å har skadat foten så jag inte kan surfa.