Forumsvar skapade

Sida 236 av 336
  • pjoter

Medlem
    7 september, 2005 vid 17:21 som svar på: Vill börja kitesurfa

klart jag inte vet nåt om surf men min feta surfvolvo rockar fan! idag gled den genom besiktningen så nu blir du tvungen å se skönheten i över ett år till.
    tyvärr får du aldrig prova den för man har ju sett hur grym du e på att köra bil….. hihihi.

• pjoter

Medlem
    7 september, 2005 vid 10:33 som svar på: Vill börja kitesurfa

lura fan inte ut honom å köra utan å ha gått en kurs! tillräckligt med folk ute som inte har nån koll alls. när du började va de inte över 20 gubbar på vattnet varenda blåsiga dag som de e nu. kräver att man har lite mer koll.

mrmartin, bräda 130-140 e fint, kite beror lite på hur du har tänkt göra. ganska så snart kommer du vilja ha fler än 1 kite eftersom den täcker ett ganska litet register.
    hade jag köpt nytt nu så hade jag jag skaffat en 10 å en 15. då täcker du in ett stort vindregister på bara 2 kites. vill du ha 3 är 9-12-16 en vanlig kombination. så det beror på hur mkt pengar du vill/kan lägga ner och hur ofta du vill köra. då det blåser mer nu på hösten så är det bättre att vänta med en större kite tills våren iaf.

och köp begagnat! priserna ligger nere i botten nu, du kan få kanonfina kites för inga pengar alls. 03 och framåt e ok. 04 e riktigt bra för pengarna du kan få dom för. alla större märken funkar fint, ta den med snyggast design. smile.gif

• pjoter

Medlem
    2 september, 2005 vid 08:54 som svar på: Problem med depowern på Naish Torch 14kvm

fifan, en 14 som kollapsar i 12m/s. måste fått en fet flygtur när den fick kraft igen!!

du måste väga rätt rejält. 12m/s e mkt de!

• pjoter

Medlem
    2 september, 2005 vid 08:52 som svar på: Kita ensam

hihihi. snygg skylt. var sitter denna tro?

• pjoter

Medlem
    2 september, 2005 vid 08:17 som svar på: Parkvägen 050901

de va ju helt ok. va jag som inte kom ner förrän vid 2-3 tiden.

• pjoter

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:45 som svar på: sele

ontop e kanon å handla av!
    hasse e en trevlig prick.

• pjoter

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:42 som svar på: Parkvägen 050901

goa bilder patrik!

du gav upp tidigt igår.

• pjoter

Medlem
    2 september, 2005 vid 07:40 som svar på: — Riktlinjer NÄSET —

å jag trodde kitesurf va nåt nytt.
    om beslutet e från 60 talet så e de ju vattenskidor dom borde mena, e väl nästan den enda vattenaktivitet som man höll på med i sverige på den tiden. vindsurf kom väl då nångång men de va väl typ 10 gubbar i hela landet, lär ju inte gjort nåt förbud för dom gubbarna.

vart går den 40 år gamla gränsen mellan bad och ”vattenaktivitet”?

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 10:10 som svar på: Film från söder

go film!!

kuslig musik i början!! blev lite rädd en stund.

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 08:42 som svar på: Bensinpris

ääh, bensinpriserna ska upp ordentligt! 25:-/l minst!

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 08:15 som svar på: Hugo Bjumburger i JN:s senaste ad i KW

grin.gif

• pjoter

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 07:11 som svar på: Attitydfråga kitare emellan?

e ju inte helt svårt att landa kiten själv. oftast lika lätt som att ha hjälp av nån. inte om man e tokyberriggad men annars e de ju bara att styra ner skiten å dra i den övre framlinan så lägger sig draken snyggt å fint.

• pjoter

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 11:28 som svar på: Naish vill också vara med

grin.gif grin.gif
    fan att du inte visade den tidigare, hade vart den perfekta bröllopsgåvan i helgen!

• pjoter

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 08:25 som svar på: Tack Skåne…Lidde, Henrik, Andreas, Mike m.fl

säljer du nya kites eller?

• pjoter

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 07:52 som svar på: Måndag förmiddag i Habo

fan hur ska man göra. skanör eller habo. har dmi fel som vanligt å de komemr blåsa lika bra i habo tro…. humm

Sida 236 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA