pjoter
Forumsvar skapade
-
åfan. men de e tokbyigt då eller?
-
funkar inte alls. blåser inte där på n. vinden stoppas i bjärred.
-
jag har hjälm!

men så jävla farligt e de inte på ribban. fan om dom stenarna som finns där e så mkt farligare än att ligga dagar i sträck å hoppa i habos grunda vatten.
ne men jag testar ribban iaf. hellre köra lite försiktigt på ribban än att inte köra alls. näset e för långt. har vart där nere två vändor sista veckan på bra prognoser utan att de blivit nån surf så jag orkar inte chansa på en dålig prognos. spec inte när jag har 5-10 min till ribban. -
ser de ut å blåsa om en halvtimme då jag tryckt i mig frukost så åker jag till ribban. liite närmare än näset.sen kommer det inte blåsa på näset ändå. tror näset som surfställe e en myt egentligen. nåt som brättsen kommit på bara för att göra oss andra extra avundsjuka nu när kitesurf e så inne.
-
vart hittar man vattentäta hörlurar? har letat men inte hittat nåt.
kör med mp3 spelare i en vanlig ballong. funkar kalas de med. hörlurar e lite meckigt, kör med utanpåliggande lurar i ballonger, funkar de med men ballongerna käkar mkt ljud tyvärr.
e grymt gött å köra med musik! -
ok. tur de!

har vart nere på näset två gånger nu de sista å de har inte blåst ett skit då jag kommit dit! tror de e bäst att jag låter er köra i fred där nere så ni iaf får vind!
-
vill tacka för att ni drog igång en liten söksession igår efter min bräda killar! hittade den ju själv först men tack för engagemang!

man va lite orolig ett tag där. de va inte den dyraste brädan men den e jäkligt go! -
fifan. låter inget skönt! den muren är rätt massiv.

gött du satsar friskt iaf!

-
vet att du inte har gjort de.
blev bara du som tog upp dom… sorry.matthias, å lättvindskite i en insjö e en sak å hård skånekite e en sak. precis som minicross fattar jag inte vad som gör att man inte kan hålla på med båda.
-
bara vrider om den trökiga fojldiskussionen lite.
ett desperat försök bara att se om några individer kan förstå hur jävla tråkigt det e med skitsnack om en grej i varenda jävla tråd. -

jag tror inte det är pan. tror det är Säpo so infiltrerat oss.
-
humm, undra om crosskillarna har samma diskussion om monkeybikescrossar kontra ”riktiga” crossar.
känns ju lätt å dra en parallell. bor man inte nära en fet crossbana eller har råd att skaffa en riktig cross e de ju bättre man håller på med stickning. -

eddie, nu kan du ju hänga på stranden med alla brudar å skryta om den feta downloop s-bend to handlepass board-off du nästan satte då du bröt foten iaf. å du, krya på dig fort så du kan va med i höststormarna!