Forumsvar skapade

Sida 255 av 336
  • pjoter

Medlem
    12 juni, 2005 vid 19:18 som svar på: I morgon Måndag? 050612

jag vill/ska ut.

• pjoter

Medlem
    11 juni, 2005 vid 10:34 som svar på: En kitesurfare flög bort…

vet mkt väl att vindsurf är svårare, en anledning till att jag började med kite. kan ju va kul att efter nåt år iaf klara av att sätta nånting. jag jämför inte utan jag svarade bara på att vindsurf inte heller ser särskilt kul ut om man inte är helt insatt. dom stora killarna som kör på filmer är grymma, liksom kitarna men flertalet som kör längs våra egna kuster e inte särskillt grymma, vare sig på kite eller på vindsurf.

även på kitesidan finns det speedbrädor mm som det är lättare att åka fort med, ingen sån jag kör med. sen hänger jag inte alls med om din jämförelse, e inte vindsurfingbrädan jag tycker går sakta utan att dom som kör inte kör fort.
    en mer korrekt jämgförelse är väl då att jag kör om en bil på en väg å säger att det gick inte undan precis. har inte alls sagt om det e utrustningen eller surfaren som inte funkar att köra fort med.
    jaja, kram på dig!

• pjoter

Medlem
    10 juni, 2005 vid 23:36 som svar på: En kitesurfare flög bort…

inte frågat hur länge dom hållt på precis men flertalet kör man om. självklart så e det ju endel som kör fortare, men inte så många man kan tro. gillar iofs å stå på rätt bra med draken också då.

• pjoter

Medlem
    10 juni, 2005 vid 21:40 som svar på: En kitesurfare flög bort…

får väl hugga tillbaks på er vindsurfare lite. tycker vindsurf kan se jävligt tufft ut (typ dom som hoppar ordentligt i vågor eller dom som sätter enkla goa 360 mm utan att gå ur planing) men alltså när man ser er på vattnet så ser de inte särskilt skoj ut längre. vågor okej men plattvatten??? dom flesta kör man om trots att man bara kitat ett år. sen så håller folk på att träna trick å av nån anledning så blir det bara 180 å så tappas segel å gubben blir stående i vattnet. de ser fan inte skoj ut alltså!

• pjoter

Medlem
    10 juni, 2005 vid 12:48 som svar på: Skön snubbe [off topic]

grin.gif grin.gif
    bästa sidan på länge!! hahaha!!

skejtarhenke: e det den här du kör på förfesterna hemma innan du glider till schlagerbaren eller?

• pjoter

Medlem
    10 juni, 2005 vid 11:00 som svar på: malmö

jasså, e de därför du hänger på näset så ofta då?

• pjoter

Medlem
    10 juni, 2005 vid 10:15 som svar på: malmö

klagshamn på nord suger!

jag ska säkert ut lite senare när jag fått i mig frukost å sånt.

• pjoter

Medlem
    10 juni, 2005 vid 00:18 som svar på: Film från tjejhelgen!

jag har ett kort från lite senare på kvällen också.

• pjoter

Medlem
    9 juni, 2005 vid 19:36 som svar på: Habo idag eller imorn?

härligt å höra! inte sitta hemma bara för en liten en inte.

• pjoter

Medlem
    9 juni, 2005 vid 16:34 som svar på: Nån som vill testa lite feta kites?

elstart? under 750cc e de väl bara fjollor som kör med elstart?

• pjoter

Medlem
    9 juni, 2005 vid 16:32 som svar på: Så det så

också lyckats till 93. sådeså!

• pjoter

Medlem
    9 juni, 2005 vid 16:30 som svar på: Habo idag eller imorn?

grattis.
    hoppas han blir en bra surfare!

• pjoter

Medlem
    9 juni, 2005 vid 16:28 som svar på: verkar bli bris i Habo idag..

blire vind e jag inte svår inte.

• pjoter

Medlem
    8 juni, 2005 vid 21:11 som svar på: verkar bli bris i Habo idag..

är det verkligen värt att hålla på med design när du missar sånna här dagar??

hoppas de kan bli litta bris imorrn med! begär inte mkt, bara sol å stadiga 9m/s västligt. hoppas gud fixar detta åt mig!!

• pjoter

Medlem
    8 juni, 2005 vid 18:52 som svar på: verkar bli bris i Habo idag..

mmmm de va underbart idag!!! trodde man inte när man gick upp i morse att de skulle bli en grym kitedag!
    gött tryck i 13 hela dagen! enda negativa e att algerna har invaderat habo!! va inget skoj å tappa draken.

Sida 255 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA