Forumsvar skapade

Sida 261 av 336
  • pjoter

Medlem
    28 maj, 2005 vid 07:06 som svar på: Nautrvård – Ordningföreskrifter om bl.a kitesurfin

det kan ju vara så att zoo tyckte det var en rätt självklar sak som inte behövde förklaras. kan nästan garantera att jag inte kommer möta några förbannade människor från nåt håll då jag plockar med drakarna till uddevalla. Men här nere e vi så många att vi faktiskt tar upp en ganska bra bit av en strand då det blåser, vilket självklart upprör en del andra som också vill ha stranden för sig själva. samma som det e ett jävla gnäll på nakenbadarna.

Personligen har jag dock enbart stött på trevliga människor när jag varit ute. det är just det som e problemet, dom tar ofta inte kontakt utan matar istället in en massa skrivelser istället för att faktiskt komma fram och försöka föra en dialog. jag hade gärna pratat med en fågelskådare om problemet men det finns inga å prata med verkar de som. dom har väl för bra camo på sig.

• pjoter

Medlem
    28 maj, 2005 vid 06:56 som svar på: Varamon

grin.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 20:35 som svar på: Etanol

grin.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 20:33 som svar på: näset imorrn?

haha, en punkis! de e ju folköl ju.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 20:32 som svar på: näset imorrn?

fan va ni e hemliga!

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 19:33 som svar på: Närsynthet

jag kör utan. ser väl inte bra direkt men folk får fan skrika då man håller på att köra på dom. tongue.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 16:58 som svar på: Nautrvård – Ordningföreskrifter om bl.a kitesurfin

mmm, funderar också på det. för att man ska kunna fällas så måste det finnas en definition på vad man gör för något olagligt. och kitesurf finns inte i lagen.

men ger fortfarande dålig publicitet för sporten hos allmänheten om vi förbjuds pga att vi stör fåglar. blir en svår stämpel att tvätta bort.

Hur går det uppe för wcl? tror inte det längre räcker att driva det här på en lokal nivå. vi måste nog fortsätta organisera oss. jag personligen tycker vi borde gå ut i pressen ordentligt. det är bara en tidsfråga innan expressen har en fet löpsedel med hemska kitesurfare om inte vi går ut först.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 16:49 som svar på: näset imorrn?

8-11 vid 11. smile.gif låter goare än 5-8. iofs så lär det bli fet bris imorrn om de nu ska bli +25 å soligt som dom sagt.

lundåkra hade vart gott men de lär väl bli trångt…?

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 16:45 som svar på: Ett nytt, ganska coolt, trix….

grin.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:34 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress

just ja, de går att få in cykeln i dom ja. de e inte fel då man ska köra bana. på t-1 ska man visst få bygga ny motorkåpa för att få det att funka bra. fast dom e ju snyggare iofs så det kanske är värt det. wink.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:23 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress

http://www.killsometime.com/Video/video.asp?video=Use-Condoms

enkel grej som gör att man kan surfa istället.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:21 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress

fifan! de va inte billigt! ujujuj. jag som tycker 10 000:- e på tok för dyrt för en bil som bara ska ta en från punkt A till punkt B.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 13:16 som svar på: Bilder Klagshamn 050526

haha, kan förstå dig! jag tycker de e jobbigt nog att sitta å ändra storlek på bilder.
    nej ha den kvar, bilder e alltid kul! syns ju iaf att jag e tuff å kör i shorty medans vissa fortfarande har torris. smile.gif

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 12:52 som svar på: Bilder Klagshamn 050526

grin.gif
    tänkte jag inte på faktiskt. hehe, e nästan som om jag hade gjort de själv.

inte bli arg nu patrik, lite kul ser de faktiskt ut. tongue.gif

gott med bilder annars tur de e nån som lägger ner lite energi på att lägga in bilder på en vanlig dag. synd de blåste så kass bara så de inte blev nån action direkt.

• pjoter

Medlem
    27 maj, 2005 vid 12:49 som svar på: Ett nytt, ganska coolt, trix….

onefooted double handlepass kiteloop e ännu fetare.

Sida 261 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA