pjoter
Forumsvar skapade
-
ingen aning. har bara för mig att de e naish han kör. han lär väl kunna svara på de själv.
sen kör dom ju jämt på sand där nere. sliter lite mer än gräset i habo.
-
e de inte en naishbom jakob på näset har? han har väl bytt sån lina oftare än knugen bytt underbyxor.
-
de mullrar rätt bra i malmö då å då så att dra upp en drake känns inte helt smart.

-
kör man suicide så sticker den om depowelinan går av.
-
jasså, kunde väl tänka mig att du springer där å myser me robban å ingen ser.
-
mina skruvade har också hållt ett tag nu. bara se till att skruva rätt hårt. ska va friktionen som håller slangen och inte skruven. å i nödfall kan man ju ha med några extraslangar. har man 28″ så räcker den till några stroppar. tar bara någon min att fixa vid vattnet.
håller med alla innan, de e hur gott som helst å kunna lita på att brädan sitter fast!! har endast tappat den då man skrotat ordentligt. funkar lika bra som skidbindning, löser ut när man behöver.
-
inte alltid. kom en hel hög med vindsurfare medans jag, anna å en v-surfare körde. när dom va färdigriggade så mojnade de. lagom tills alla gett upp så verkade vinden komma igen.
varför va du inte där?
-
å lundabo också. väl?
kan säkert ta en omväg om man får nån å surfa med. trist å va själv.tror du habo går eller måste man ta sig till näset för att få lite vind?
-
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=160656&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
ligger klistrad på kitesurfing for dummies.
-
för jevulen, en ny bil, hur jävla lat e du? va va de för fel på a-forden?
-
gott att du jobbar med ideer för pumparna som finns nu e usla! hur har du tänkt lösa de sista pumptagen för om du har så stora bälgar känns de som de blir svårt å få i dom sista baren i kiten. sen tycker jag de ska va ett snöre till kiten. skönt å slippa hålla den. rent säkerhetsmässigt e de ju tryggare. chansen e större att du tappar draken än att snöret går av eller lossnar.
ludde, fan va tråkigt liv du måste ha om du aldrig funderar på ideer på att förbättra grejer. e ju skoj å hitta på grejer som kan funka bättre. va gla för de, annars hade du inte haft dina fäta superduper ehå prylar om ingen velat göra nåt bättre.
-
ingen som har de på film?
vi ska inte starta en spaningsgrupp med kikare å leta fel hos hillarparn? borde kunna bussa polisen på honom för både de ena å de andra om man jobbar lite på de.
-
fan va grymt. när du vunnit så mkt nu så borde du ju tillhöra dom bästa i sverige!

grattis. -
bästa måste ju ändå vara att hänga på någon viss kitemänniska från malmö till schlagerbaren å hitta en liten madame so kan pumpa den åt en. eller göra som patrik mfl, bygga såna minikopior av sig själv som efter några år är väldresserade till å pumpa kites.