pjoter
Forumsvar skapade
-
go film!!!
va värd dom timmar de tog å få hem den. -
tror det är den perfekta sporten för dig!!
är väldigt enkelt att börja med och en liten kagge e precis vad som behövs för att få den där riktiga höjden i hoppen! du har helt klart potential att bli den nye ”den fede”.
jag skulle satsa på en brunotti wood 125, då dom e väldigt breda så ger dom ett bra lyft för dina kilon. sen sitter just dom stropparna riktigt bra så du slipper böja dig och sätta på brädan så ofta efter krasch.som drake skulle jag rekommendera en i storleken runt 14m2. det är den vanligaste storleken i sverige om man bara ska ha en drake. EH freestyle är nog den bästa då den är utprovad för ”lite kraftigare” personer. En naish skulle också kunna passa dig bra, men tänk då på att det måste blåsa minst 8m/s innan du kan ta höjd ordentligt.
-
kolla säljes så får du en bild av de själv.
typ 6000:- för en ny 04:a borde du ge. -
ni e fan felskapta,
alla andra här gnäller när de inte blåst på ett tag, ni gnäller när ni borde va ute å surfa. -
haha, avvisade ni eddie från platsen?
-
ligger länkar till höger under rubriken väder.
-
rengjorde du ordentligt då? tycker den sitter skitbra om man bara tvättar ordentligt först å rundar hörnena så de inte släpper så lätt nånstans.
-
Svar till:
Svar till:
ska du ha en kite så köp antingen en 7:a eller över 16kvm.
köp inte någon kite som är gjord senare än -03, de går av sig själv = skit tråkiga!directional bräda är att föredra, twintip suger pung när det är plattvatten
[/ QUOTE ]
e du full?[/ QUOTE ]
neh men han e ful.
-
ska man ha lön måste man ju jobba. då e man ju alldeles trött på em då de e dags å ge sig ut å surfa.
-
jo varför tror du han hoppar högst?? men de svåra e ju att nå brädan till grabsen.

-
Men e de fetheten som e avgörande så hade ju du vunnit, de e ju du som e den fede. tror den här tävlingen handlar om nåt annat.

-
eller så går man in i vilken segelaffär som helst å köper.
finns väl typ en watski i gbg eller nåt? -
jag kan hjälpa dig idag om du vill. om de inte blåser för mkt. kan tyvärr inte köra själv så nåt vettigt kan jag ju göra.
-
kom till näset istället så kan du få din pump.
-
kommer va en del folk på tippen imorrn så du kan bara kika dit så finns de garanterat folk som kan hjälpa.