pjoter
Forumsvar skapade
-
blåsten verkar slut så jag skippar att åka nånstans. får väl sitta hemma å förbanna gudarna lite istället.
pratade med ludde i klagshamn, blåste för lite för 16 iaf. -
jag tar gärna en tur på em om det mot förmodan vill blåsa lite.
-
helvede va de haglade å regnade då jag vek ihop de sista. draken samlade på sig flera liter vatten jag fick hälla ur bara medans jag vek den. spelade ju ingen större roll at jag doppade den iaf

Kollade mätstationen en sista gång innan jag gick, medel 10 topp 17. va gött vi begav oss in i lagom tid iaf! -
me unt kaiser sticker till klagshamn nu om nån vill kvällssurfa lite.
-
gott! brukar de ju va. hur va de med vatten? fanns det nåt?
-
jo de kan man göra, men vet man inte vad det gör för nytta ska man strunta i att montera ett.
-
en av anledningarna att jag vill ha e just för att en fot ibland flyger ur då man hoppar. har man såhär så känns de som brädan troligtvis kommer sitta på båda fötterna.hoppas jag. men å köra där det e grunt, typ habo känns läskigt om man inte kan sparka av sig brädan.
-
å trellehulla ligger?
uddevalla rockar med bensinen! 1:- dyrare i alla grannkommunerna, tur man växte upp där när man va ute å cruisade på stan på den gamla goda tiden.
-
jag har precis fixat med mina så de sitter fastskruvat mellan stroppar å bräda. inte testat på riktigt än men verkar sitta bra.
-
femte linan e till att starta kiten med. (oftast). men har du inte ens upptäckt ett användningsområde för den så behöver du ju knappast lägga ner pengar å energi på att fixa en.
-
hehe, e inte b2 en av er inlandskitare. troligtvis han som sitter i dräkten.

e ju en dykdräkt iaf, ser ut som en viking. -
tjena. glömde presentera mig men de va jag som kom förbi klagshamn en sväng där påväg neråt. de va lika bra du inte följde med, blåste sämre på näset.
fick däremot en go stund i klagshamn vid 16-17:30 typ. ni skulle vart där näsetboys! å alla andra också! hade mellanåt helt ok tryck i 13. va inte så dåligt att jag behövde sina den förrän precis i slutet så ni hade haft full rocknroll med typ 16! brisen är tillbaks!!! woohoo!
-
håller med.djupt å tappar du kiten å inte får upp den driver du till piren. där vill du inte få in kiten tro mig!! består till 90% av sylvassa flintastenar.
häng på till parkvägen istället. mjuk fin sand istället.0708-227750 för lägesrapport.