pjoter
Forumsvar skapade
-
jodå dom är allt anpassade.
har testat å klippa av lite extra nångång för att slippa tryck å då läckte de en massa under dyket. har iofs värdelösa handleder med senor som bygger en perfekt vattentunnel in. borde nog skaffa ringsystem istället! verkar skönt! -
låter ju som en bra kompromiss! borde många av oss och fåglarna bli nöjda!
-
bara tillägga att babytalk e kanon å ta hand om latex med. pudra in efter användning så torkar dom inte ut lika mkt. å sen har man med sig sin lilla fina talkdosa till spoten så slipper man slita för att få på sig skiten. bara massa talk. å bästa av allt är att man då med gott samvete kan ha talk till rumppudring hemma.

däremot så har jag inte haft nån handledstätning som inte har stoppat blodet. man får ju feta balla arnoldkärlen på handen då man har den på sig. vilket ju beror på att blodet inte orkar transporteras bort från handen.å då blir dom ju lättare nerkylda och stela.
-
Latextätningarna har ju rätt kass livslängd och kostar en del att byta, framförallt e de pyssel som e rätt tråkigt.
Sen borde latextätningen sitta såpass hårt runt benet att den försämrar blodgenomströmningen vilket gör att vi då fryser lättare om fötterna.Å nackdelen med pyro som jag har hört (spec från kaiserhåll men även andra) är att selen glider omkring en massa.
-
verkar ju jättejobbigt att behöva ha två flytvästar på sig då man åker.

fattar inte ett smack om hur den ska användas men den ser då inte anpassad ut till habo iaf. -
haha, första snubben ser ju precis ut som kaisermannen!
fast innan han började gå i den fetes dietskola då förstås.. -
bästa argumentet hittils helt klart!!

-
du e bara avundsjuk för att vi har det så trevligt då du ligger å suger på tummen i din stora fina säng.
-
haha,
ska släppa de nu, men va bara tvungen eftersom du hade mat som exempel på raka horisonter å här va nästan ingen av dom man såg rak… 
Å nu släpper vi horisonterna…
-
ok, då e du riktigt insnöad då!

-85, då kan det inte varit mkt med snowboarden i sverige inte. då åkte en annan sån tuff snowskate eller vad det kan ha hetat med ett snöre fäst i framkant å två stålfenor under.. hade knappt sett nån åka riktigt innan jag testade i början på 90 talet. -
åkej, tycker de e många annars som tröttnar på att de inte känns som de händer så mkt på snowboardsidan som på skidsidan. har själv kört brett sen -93 eller nåt men efter en säsong på skidor igen så har man insett hur grymt roliga dom har blivit!
-
hur många raka horisonter??
hehehe, va bara tvungen!grymma bilder som vanligt!!!
-
trevliga bilder! blev inte lite avundsjuk!

tittar man ut på ett grått tråkigt malmö..Å patrik, tycker du inte det ser roligare ut med hoppbilder å filmer på skidor? tycker man har tröttnat på alla snowboard bilder.. eller så e det för att man sjävl gått tillbaks till laggen kanske.
-
håller på walle, tror det borde hålla helt ok till kitebräda. fan jag har dragit sönder kanske 3-4 sånna på snowboard sen kanske 96 eller nåt å då har den gått mkt. Å plasten blir inte direkt starkare i 15-20 minus.
Hade ju sånna på min första sele som en viss okänd försäljare i malmö lurade på mig. å de funkade oftast. släppte två gånger för mig innan jag bytte sele å då var det då man verkligen fick ryck å flög efter. -
fritiden?? e inte det jobb?