rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
jag har lagat revor i snart fyra aur
-
Svar till:
Man får ju ändå aldrig se dig.. Var håller du hus nu för tiden? .. Har ju tokblåst dom senaste dagarna.
[/ QUOTE ]
han spelar ju fussball numera jöh, kite e en fäg sport
-
rambo_johnson
Medlem7 juli, 2004 vid 20:10 som svar på: När det Blåser lite? kan man köra med en jätte …asså fatta, det finsn bara en kite som funkar i3ms o det är FS Mastair 16
-
hOlligan Toffe menar du, hoho, ska ni inte ner på bokbål i skåneland snart?
-
Svar till:
Har du inte lite jobbigt att ta höjd med JL brädan ? Hur stor är den ?
[/ QUOTE ]
haha fan på er jevla konkavafnar, jag ska ha en 28 bred super mega konkav för downwindrace…men för o kanta så vettifan om det spelar nån störresexuell roll emd konkav
-
Svar till:
hade varit skoj med en tävling som vi dödliga kan vara med på…tror att man utvecklas en del i och med tävlingsmoment. Kanske också roigare för hot-shotsen och vinna över 30 pers istället för över 5…
Tror att de kört någon varirant i DK där man inte behövde behärska double-kiteloop-handlepass-to-submarine…/Jo
[/ QUOTE ]
tycker det är skönt när det inte är för mycke halabaloo särskillt i tylösand då det är helt jevla smockat på bichen en soli da
-
Svar till:
Svar till:
tror nog fan det blåser mer i skåneland om ja ska va ärlig, vi är fan trötta på att kitesurfing här nere för det blåser för mycke, men va fan ska man göra bättre o va ute o röra på sig lite…
[/ QUOTE ]
Skåneland regerar helt klart enl min uppfattning. Har varit därnere rätt mycket de senaste 2 åren och alltid fått surfa minst 2 av 3 dgr. Vackert åsså å trevliga kiters ( lite dåligt med kitechix bara har det varit

[/ QUOTE ]
Hahahaha…Låter som blekinge det

Näh men seriöst…Vi har inte råd att förlora Haga…Även om nu ett par skauningar här inte tyckte det var så bra så tycker iallafall jag att det regerar rätt lugnt det stället med sina förhållande….Jäkligt trist att det alltid ska hända detta varenda sommar, kan ge mig fan på att det är samma kille som gör det

Nåja..Vi får la hålla tummarna och hoppas att det inte händer igen.
Får hålla mig till Torhamn annars

[/ QUOTE ]
Torhamn verkar ju mycke fetare än Öland,, hörd e det blåste hästakuk där medans vi hade noll boll i Haga…
-
men det är bara för inbjudna alkiskitare som får va me där
-
ahah Böna ska du till cannes, ditt Swein, du kan kita i Marseilles
-
Svar till:
Svar till:
vem tycker Haga park är ett bra spot ännyway?
[/ QUOTE ]
Du borde ju älska det stället. Vindsäkrast i hela Sverige. Ok vi vet att det inte blåste just den helgen ni var där.
[/ QUOTE ]
tror nog fan det blåser mer i skåneland om ja ska va ärlig, vi är fan trötta på att kitesurfing här nere för det blåser för mycke, men va fan ska man göra bättre o va ute o röra på sig lite…
-
vem tycker Haga park är ett bra spot ännyway?
-
Svar till:
Fördelar nämndes i förra inlägget och Ja det är lika enkelt att laga splitstrutt som andra strutar.
Och så har vi One Pump. Skulle aldrig byta bort det. Riggar både upp och ned på en tredjedel av tiden det tog med mina gamla kites utan One Pump.
[/ QUOTE ]
haha jag har osså onepump, det e bara o skita i o deflata strutarna för fan, hur svårt e det… det går desutom ännusnabbare o pumpa än lausy önePömp
-
RUNE our man in the SÖDER