rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
haha tur du har en ny på g då…
-
funakr inte i götet, typ ara där peps bor ibland när det bölåser rätt, fast det är sällan för de vill alltid ner till skåneland på bokbåls semester
-
faaan börja nu inte igen patrikol kommer bli galen
-
Faneräk va tycker du om min nya bild, Rambo e nuemra Big Mama
-
haha seriöst!
-
Svar till:
Jag vet det är inte en överaskning mn man tänker att det är bekvämt och det händer inte mig. Men nu fick jag stifta bekantskap med min bräda i nyllet och sy tre stygn. Fan och det var inte ens efter något snyggt hopp utan bara en reguljär vurpa. Nu har jag klippt i sönder navelsträngen, hehehe!

[/ QUOTE ]
No shit sherloooook
-
Jävla gött pojkar ni har ju fan fått till hoppen mä
/Pappa Hugge
-
Kailuha, Oahu Hawaii Säger jag då…
-
Le Secret Spött
-
vi sanckar waves larsaaaa
-
FAN IÖVERMORRN VETTU, SKA BLI GOTT du får komma o hilsa puh maj i nya lyan.
-
puss från maj too
-
rambo_johnson
Medlem23 mars, 2004 vid 03:51 som svar på: AIR BORN team-rider och promoter på Västkusten!!!Svar till:
Ja kan bara hålla med om att bommen ser rätt lovande ut och har fått uteslutande positiv feedback. Sitter nu nere i Nice och har sett att kiterna ligger i Italien redo att skeppas. Så nästa vecka blir det test för att se vad grejorna går för.

Hugge, en av Advance medarbetare (Olivier Caillet) är på Cabarete nu och testkör Kobrorna. Kolla om du ser dom. Även om din mening inte är direkt objektiv, EH
, vore det kul att höra din ”input”…/Jonas
http://www.kitesurfing.se[/ QUOTE ]
har sett dem in action ser bra ut bra lyft o häng, lite ostabil canopy fast det är nog inget att oroa sig över tror jag.
Fick reda på idag att säkerhets systemet inte riktigt är klart än. Vi får se vad som kommer här.
-
MEN…Var ni på secret spot frågar sig?