rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
rambo_johnson
Medlem24 oktober, 2003 vid 14:12 som svar på: Sista minuten inbjudan till årets kitefest i Sthlmvaddå bärra hem berra
-
Inlägg raderat av KiteKonfMaster
-
rambo_johnson
Medlem24 oktober, 2003 vid 14:07 som svar på: Stämningsbilder Mountainboard-Kite Sessionvar är det nånstans? Farhult eller
-
Svar till:
Det är intressant att se att det råder en sådan okunskap. En frekvent ”skribent” rambo. (Antagligen i sin acne ålder)
Det är intressant att se klagomål till fabrikat till höger och vänster. Tex Tycker rambo att EH är det enda rätta. Och att wipika är skit (personen ifråga har antagligen inte ens testat en wipika av senare år modell, eller överhuvudtaget), Mr EH Eric Hertsens of Caberete är dock i nära samarbete med Wipika, genom tex Axis som han har shapat.Tjo!
[/ QUOTE ]
tjena
yepp han shapa deras nya axis(och fick bra pröööjjj)detta eftersom Flash tyckte hans brädor var det bästa han kört någonsin han vill dessutom ochså ha EH kites men det hade inte wipika råd med…
EH är lätt de bästa plankorna i världen skall få hem lite av hans nya kites här framöver så får vi se om dom når upp till förväntan.
Tror du inte jag har testat wipika så tar ganska fel… Jag har kört allt vad wipika heter förmodligen innan du var född din lilla räka, en annan var den fetaste wipika fantasten och aktade team åkaren i vårt avlånga land, men du kanske undrar varför inte wipika finns här idag? kanske för att wipika verkligen är skit och alla deras svenska teamåkare lämnade dom pga av deras kites var så in i helvetes dåliga…
-
-
du jag har ett förslag! vi drar Revlarna i skanör på lördag om det är väst det är fan en upplevelse! ett nytt secret spot… RIKTIGT FETT
-
lungan melker jag går före o skjuter min väg in på LBWS klubben så komemr ni efter OK?
-
-
-
fan för nya flowerbögpower tonen på steffo, sluta kramas börja skjukta för fan…
;(
-
rambo_johnson
Medlem23 oktober, 2003 vid 23:18 som svar på: Kobra: B-film med Stallone eller ny kite…tub rules för fan, det där flyger nog dra hem o testa du lär ju hoppa högre än du någonsin gjort med fol i vilket fall…
-
Svar till:
Jag kör en sånn… ruskigt trevlig bräda.. går som en kniv i shoppet o e grymm pop i den.. väger bara 1,8.. ja.. va mer ska man säga.. är ruskigt nöjd.. kommer du ner till JP eller habo eller vart det nu blir på söndag får du gärna prova den..
[/ QUOTE ]
klart vet man inte bättre så….
EH är det enda rätta…
-
FANataic fan heller får ja en ride så kanbske jag visar mig
-
mooohahahaaaa så sant så