rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
haaha fan du e miljöskadad
-

O mera smöööööööög -

O vicky får vi inte glömma fan lyll luder från rysslann, jevla fint -

O förståss smögat -
Det enda som va gött i cabarete, da HOES n Biatches… -
jevla snygga rutor -
här e lite förjugna kite sjökor från cabarete -
sysslar man med med kitesurfing får man skylla sig själv det är en skitfarlig sport och absolut inte lämplig för vem som helst.
-
jag väger 105 kg
/peps hemma hos ramboäzzhöle
-
men fa fan skaffa streamload.com o börja häng på lite musik forum jevla gött så kan man tagga ner på steffo
-
au fan
-
kasnke räcker med betong är hårt borde gå o applicera på sten också lycka till
-
Svar till:
Håller med om att beggade köp är det bästa alternativet just nu, men för mig känns Cabrinhas nya Nitro ganska revolutionerande. Har kört den ett tag nu (en 14m2) och kan säga att den är riktigt riktigt skön! Har kört den i vindstyrkor mellan 6(med pulleybar)-15 m/s utan att ha direkta problem någonstans i registret. Skillnaderna mot förra året är väl främst att de är stabilare, har lite bättre bottendrag samt att Cabrinha har ändrat vinkeln på de små tuberna gentemot leading edge så att draken får bättre lyft. Något som förvånar mig är att den inte tappat i häng pga detta, istället är det bättre i Nitron. När man styr tillbaks kiten över huvudet får man sånt där extra häng som man ibland får precis innan landning, med den skillnaden att man är högt upp när det händer. Tycker också att de stora hoppen är mycket lättare att landa med Nitron pga att den inte flyger över dig alls i stort sett. Draken känns också lättare att hantera i luften än förra årets modell, snabbare och lättare att styra helt enkelt.
Andra grymma ändringa är ju självklart Recon-systemet, som de flesta väl redan vet vad det är. Annars är det bara http://www.cabrinhakites.com som gäller!Märk väl, jag är inte återförsäljare av Cabrinha…
[/ QUOTE ]
va fan neger du kan ju inte hoppa endå
-
ok NYA BANANER pallar inte ha kvar filmen på ftpn min från o med nu ligger den här
http://www.kiteboarding.se/Secret%20Kabusa.wmv
ha det gött gubbar