rambo_johnson
Forumsvar skapade
-
va fan jag tycker det är bra, tänka va massa kul man kan göra med en brygga, typ gött o rugga längst ut om den blir lika fin som den i bjärred där e massa palts o fina trappor hur lungt som helst o filma ifrån osv. köra en plattform o hoppa ifrån.
-
ja för fan ja bor i S var e du
-
secret kabusa ligger min ftpä nu
[url=”ftp://steffo:[email protected]″]ftp://steffo:[email protected][/url]
-
Svar till:
Det är det enda vi har gemensamt Rambo, wipikahat. Annars tycker jag du kör lite för långsamt för min smak.
[/ QUOTE ]
neger
-
för helvede larma upp gigen på min ftp sen fixar jag
[url=”ftp://steffo:[email protected]″]ftp://steffo:[email protected][/url]
-
haha, helt rätt
-
fetaste stället i sverige…
-
Svar till:
Svar till:
nån oförsiktig person från HBG, men det var väntat för han kita tydligen järnet nära klumparna och ladda hopp till höger o vänster wreckless….
[/ QUOTE ]
Skärp dig nu rambo, jag känner honom och han är inte wreckless! i själva verket är han mycket försiktig av sin natur… när det går riktigt bra så kan vi alla blir lite omdömeslösa ; (
Om vi nu vill veta vad som ignetligen hände från säker källa så kanske det kan va en ide och inte va kaxiga för om jag va han och läste detta inlägget hade jag inte velat skirva och brätta… och defeninitivt inte skriva mitt namn!
Hoppas allt gick bra med dig… och ge fan inte upp kiteandet nu!!!
[/ QUOTE ]
Vem är inte mer wreckelss än jag iofs, men det finns ju gränser för fan. Habo e fan helt galet rena High Chapparallll
-
nån oförsiktig person från HBG, men det var väntat för han kita tydligen järnet nära klumparna och ladda hopp till höger o vänster wreckless….
-
va fan vi hade ju full action i habo så det räckte i alla fall tur ni itne var där o härja…
-
haha fan va sunkia bilder
-
Svar till:
hehe… intresant stådpunkt,
Flash vann just Hangtime tävlingen på Redbull Hookipa på en Wipika.Under NM kom Tomas Alsbirk 3;a med just Wipika
Så totalt kassa kan dom inte vara, själv tycker jag dom håller hög kvalite o passar säkert många åkare…
Bräd och kitelinjen för -04 verkar vara helt okey;
Flash om hans nya utr. line;
http://gallery.kiteforum.com/albums/albun46/Flash_Wipika_Whip_Interview.wmvBilder på Wipikas -04 line;
http://gallery.kiteforum.com/gallery/albup53good winds.
E
[/ QUOTE ]
inte så svårt o hoppa långt o länge med mindre kites det blsåte ju 20 m/s på hokiipa dessutom var det en gammal Airblast 6.3 han använde…. design Bruno LEganioux… nya e skit…
-
Svar till:
hej ja tycker att det blir väldigt mycket kondens i pyron
upplever nogon samma sak understället e ganska blött efter någon timma[/ QUOTE ]
håller fan me, hampe föreslog tunn våtdräkt under. kanske är nått