samhansson
Forumsvar skapade
-
japp, det var lagom seeegt igår av nånn anledning. Kommer bli syygt mycket film iår. Dubbel bild is invented by Elias, hans rulle kommer snart upp å den är fet.
-
det vrider till so filip, vi kör imorgon bitti iställe
-
haha, han nollade er, det var fult
jag är på NL:s sida -
samhansson
Medlem13 juli, 2005 vid 11:57 som svar på: Kan organisatörerna inte planera lite sämre???filmning hela kvällen, kommer du?
-
samhansson
Medlem13 juli, 2005 vid 11:33 som svar på: Kan organisatörerna inte planera lite sämre???blir ändå ingen vind dom fyra dagarna, kanske att foilissarna kan köra
-
Clabbe du bangar inte lite filmning va???
-
ser ut att bli bra vind, filmsession.. WCL-Boys?
-
kommer efter 16:30
-
exakt, jag efterlyser nu foilisar till 2005 års produktion
-
tror han vill sova
-
samhansson
Medlem8 juli, 2005 vid 19:12 som svar på: alltså finns det några bättre männsikor än……..Svar till:
Några punkter man ganska snabbt lägger märke till när man läser på detta forum(vilket helt och hållet håller på att spåra ur för den seriöse utövaren) som är gemensamt för dom flesta av er som skriver barnsligheter:
1) Ni är alla födda 81 eller senare
2) Ni gör jävligt barsnliga uttalanden
3) Ni tror ni ska vinna vm imorgon
2) Ni kommer ifrån skåne
3) Ni hajar inte att ni är lurade, eh hypen existerar endast i sverige…
4) Ni sitter och runkar hemma på pojkrummet..En punk som ni gemensamt har missat är dock:
Det finns faktiskt en tjusning i att bara kitea runt på vattnet för att det är kul och en djävligt skön känsla, tänk på det!Börjar bli ganska tjatigt och tyvär så tror jag dom flesta börjar tröttna på er vilket i sin tur medför att dom lämnar detta forum dvs att deras samlade erfarenheter inte längre kommer att kunna stå till tjänst för seriösa frågor. Men forsätt så kanske ni är typ 10 pers kvar här inne, 10 pers som skriver och kan klappa varandra på axeln om hur bra ni är så får ni se hur kul ni kommer att ha det.
Lycka till, oinnovativa barnrumpor 🙂
[/ QUOTE ]
Fan va du räknar dållit, har du nullat i öven??
-
tror nog att det är dem som åker efter fjolli:sarna som kan va stötnde för kidsen