Forumsvar skapade

Sida 131 av 225
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 20:25 som svar på: Cabrinha program 2008

Har alltid varit lika fula.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 19:04 som svar på: Cabrinha program 2008

Dem måste ta tag i sin design avdelning nu, fan vad fula dem är.

Men fett med en kite i High Definition det är ju inne nu, klarar den full 1080???

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 13:34 som svar på: Seaspecs glasses

Dem kollar allt vad jag vet nu.

Men skriv gärna här hur det gick.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 10:39 som svar på: Seaspecs glasses

@EddmaN 408965 wrote:

kolla på: http://www.seaspecs.com.

jag har skrattat för mycket i livet så efter en solig dag ser jag ut som en tiger runt ögonen. Sen har jag också märkt att jag ser sämre nu för tiden… det kanske bara är ålderskrämpor men vill inte ta några risker så jag tänkte börja köra i dessa helfräna shades.

Jag gör en beställning idag. man får 3st för 110 dollars. Vi är två nu o om någon vill ha ett par så hör av dig. De kostar 600 spänn på surfers paradise så detta blir ju mindre än halva priset. Här testat dem o de är rätt smala, onesize så man får inte ha ett huvud som en badboll…

någon som vill vara med? skicka ett PM. Jag bor i gbg men brukar hålla till i Läjet eller apelviken när det blåser

tjo!

/Ed

Glöm inte att lägga på moms och tull bara.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 10:36 som svar på: another Habo wipeout….

Men flaggstången är hel??

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    27 augusti, 2007 vid 06:19 som svar på: another Habo wipeout….

Habo är fan rena rama vilda västern!!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 19:37 som svar på: Hööööga Hopp ????

Finns bara ett sätt att hoppa högre än högt och det är att vara överriggad, alltså köra med större kite än man borde göra.

Bra hastighet och kanta hårt och skicka kiten!

Kolla bara på när Hugo hoppar i sydafrika (nån som har filmen? Jag har den nånstans men hittar den inte), han kör en Cabrinha 8 i ca 40 knots.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 18:56 som svar på: Helix Naish levererar

@skotten 408583 wrote:

I am getting tired of this helix hype… its just a kite, same as any other with a bit better capacity to water launch, it is regretably not the dream that they all told us it would be.

The kite does not twist in the middle like they say it does, the strut to strut panels are on every kite and wow why didnt they mention that it was a kite with no lines so that you didnt get it all tangled in the weed when you crashed it?

Goddammit, give it a break

hahahahahahaha!! du ska nog inte snacka så mycket om hype!! 🙂

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    25 augusti, 2007 vid 07:28 som svar på: 10 year old Riding Unhooked on Waroo 07

@tetras 408262 wrote:

Generellt är jag nog lite mer imponerad om det är en kille på 100 kg med lite tryck i grejorna som gör en ”un hocked raily”än en liten parvel på 25kg i en lätt sommar bris. Jag önskar jag kunde testa ny tricks när det inte blåser någonting, det gör inte så ont då om du misslyckas. .

Haha, du ska nog inte klaga på andras stavning när du själv inte har full koll.

Unhooked railey, ska det vara.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 06:24 som svar på: Xelerator Epic

@kasimir 408096 wrote:

Då får du ta med lite demoprylar så vi på sydkusten får testa något nån gång. Vi känner oss smått försummade.

Håller med, diskriminering!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    24 augusti, 2007 vid 06:21 som svar på: Video med Damien Girardin, Helixtest

Mest skit…

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    23 augusti, 2007 vid 20:03 som svar på: Naish Helix- Vill-Ha-Begärets ljuva bittersmak

Fan, är ni forfarande igång här?? haha

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    23 augusti, 2007 vid 13:55 som svar på: 32 gig usb minnen, bestall har!

@wiken 407971 wrote:

de flesta visade 31, 1 gig lr nott i egenskaper.

Helt normalt!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 11:08 som svar på: Fuels?

@edorf 407647 wrote:

lägg av johan köp min 11 ist..

Ja lägg av, du blir ingen Len10 bara för att du skaffar sådana! 🙂

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 08:47 som svar på: 32 gig usb minnen, bestall har!

Jag beställer 1 st!

Tack!

Sida 131 av 225
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA