skanepaul
Forumsvar skapade
-
Är det inte dags att byta design på kitesen nu??
-
Här nere får man tio poäng om man landar ett hopp på en badande, 5 poäng om man kraschar kiten på någon, gäller även icke badande och 100 poäng om man får till med bruden med silikonpattar som alltid ligger och solar topless vid tornet.
Dessa poäng kan man sedan lösa ut öl för på ”Bar’a bar” nere i stan…
-
Det räcker väl att säga: Kör inte på för gamla grejer (läs också slitna), då kör man nog ganska så safe.
-
Shit vilka problem ni verkar ha på era packade spots, tur man bara kör på sydkusten…
-
Varför vill man vara i Habo egentligen?
-
Märks vem som mest koll på snowboard…
-
Vilket jävla skit o ha!
Och ja jag har haft tryckmätare på pumpar back in da days…
Vilket påminner mig om en historia från nått år sen, skulle starta en killes kite, kiten var helt jävla sumpig (dock i mina ögon),
jag frågade honom ska du inte pumpa den mer? Han svarade, ”Nej, jag har tryckmätare på min pump och den
visade blabla tryck så det ska vara ok…” -
Jaha, då ska man ge sig ut för 4:e dagen i rad i strålande solsken, usch vad jobbigt!!!!
-
@tetras 398006 wrote:
det låter lika dant varje år när Naish släpper en ny drake. Jag sätter en peng på att denna form kommer att försvinna lika fort som de där windsurfing seglen med ett hack i bakkanten som försvann lika fort som de kom. Någon som sätter emot?
Nej, det låter likadant från ALLA märken varje år.
Men jag trodde jag skulle vara mer skeptisk till denna form, men det verkar fräscht!
-
Eller så köper man en Torch…
-
Fan grabbar förstör inte min tråd med sånt skitsnack!
Vilken dag!!
-
-
Det är enda dem inte ändrar så mycket på är Torchen…hmmm undra varför…
Går fan inte göra den kiten mycket bättre skulle jag vilja säga.