Forumsvar skapade

Sida 144 av 225
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    17 april, 2007 vid 15:14 som svar på: Sprit o grilla på ribban 16.00 idag – lördag 14/4

Kan tyvärr inte, ska flytta…gäsp…:(

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    17 april, 2007 vid 15:12 som svar på: Brädrek?

Ser att det finns en Liquid Force Picklefork 151 på köp&sälj, börjar du på en sådan kan du ansluta dig till en skara legender som gjort samma sak.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    17 april, 2007 vid 14:23 som svar på: Brädrek?

Kolla http://www.surfstore.se och se om den har några 06:or kvar till bra pris. Skitbra brädor fast designen kanske inte är den snyggaste. Körde själv på dem förra året och var supernöjd!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    17 april, 2007 vid 10:45 som svar på: Vikt???viktigt!!

Jovisst, 13kg enbart muskler…

Hur mätte ni upp det?

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    16 april, 2007 vid 16:29 som svar på: Vikt???viktigt!!

Äh fan Kase! Du är frisk, när ska du inse det!? Bara till att köra.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    16 april, 2007 vid 10:00 som svar på: Sprit o grilla på ribban 16.00 idag – lördag 14/4

Tänk på er hälsa pågar!!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    16 april, 2007 vid 09:58 som svar på: Vikt???viktigt!!

Haha, Steffo besserwissarnas forum! 🙂

Ghost, du har helt rätt!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    16 april, 2007 vid 08:19 som svar på: Pyro Surf Suit
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    16 april, 2007 vid 07:47 som svar på: Strl Bow

Jo, men det är ju Venoms…

Ingen aning om hur jag ska förklara det! Så dem kör alltså i full storm??? Fett isåfall.

Men jag skulle gärna vilja se det…

Måste vara en sån där V19 då va?

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    14 april, 2007 vid 11:33 som svar på: Strl Bow

Lugnt Walle, 🙂 jag ville inte vända något, vill bara fortsätta varna folk. Jag får bara uppfattningen här på Steffo att folk verkligen inte har koll på vindhastigheter.

Kommer ihåg när jag och Fredde bänkalkis mätte upp 19,2m/s med min silva mätare och drog upp en Naish R3 7:a och det gick absolut inte att hålla skiten ens, den slutade i trädtopparna, men vilken jävel han var på att klättra den pågen!!

Sen läser man här på ibland när folk vatir ute i plus 20m/s, my ass säger jag!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    14 april, 2007 vid 07:14 som svar på: Strl Bow

Man ger sig inte ut i 15m/s med en 13m2 helt enkelt, fortsätter folk skriva så här så har vi snart någon som dör.

15m/s är VÄLDIGT mycket vind!! Mer än vad dem flesta verkligen tror.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    12 april, 2007 vid 07:58 som svar på: Någon som kör naish torch?

Som sagt tidigare, folk har inte bra koll på vindstyrkor, gå inte ut med en 10:a i 16m/s!!!!

Har som mest kört med min PD 9:a i 36 knots i Egypten, då fick jag konstant dra i femtelinan för att döda kiten helt nästan och ta mig in kvickt som fan! Möjligtvis lite bättre depower på en Torch, men gå inte ut med en 10:a i så mycket vind om du inte väger 90+ och är duktig.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    12 april, 2007 vid 05:37 som svar på: Någon som kör naish torch?

Jag kör Torch 07, dock 12 o 16. Har ju redan världens bästa 9:a, JN Primadonna…

Jag hade tagit 12 o 8.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    11 april, 2007 vid 21:32 som svar på: Appropå olyckor

Kör själv med impact/flytväst, handskar, hjälm, kitebraxor, skor, solbrillor, snurrleash, camelback, sittsele, våtdräkt, huva, rashguard och kan inte påstå att det någonsin varit ivägen.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    11 april, 2007 vid 14:59 som svar på: Team R

Körde Vomb igår på ostsidan, säger bara ett ord, FY FAN VAD NICE! Mycket bättre än båda spotsen på västsidan, större vågor, bättre bryt, inte så byigt som det kan vara ibland på västsidan.

NICE!

Sida 144 av 225
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA