skanepaul
Forumsvar skapade
-
Men sluta nu med det jävla skitsnacket att en bow är lättare att lära sig på! Så jävla löjligt och inte ett dugg sant!
Ren hype och vi alla vet om det!
-
Ja, inte Piratebay varjefall…
Så klart sitter jag på en invitesida.
Det var ju det som var poängen här(på dem torrentsen jag la upp), att alla skulle seeda och hjälpa till men som vanligt sket man i det!
Där måste finnas någon shareratio annars funkar inte torrents, man måste alltså förlora något på att inte seeda.
Torrents är klart överlägset DC isåfall.
Visst en surfhub hade varit grymt men tänk om Pelle med 1mbit/s upp sitter på bästa filmen vad göra???
Vem här inne har förresten mer än 1mbit/s uppströms? Och snälla svara bara på den frågan om ni kan skilja på mbit/s och mb/s.
-
Kase, bara kom över så ska jag sparka in den!
-
Eftersom DC aldrig kan bli snabbare än den du kopplar upp dig mot (Direct Connect) så är Torrents snabbare om du inte har tur och kopplar upp dig mot en person som sitter på en bra lina ut från sin dator vilket är VÄLDIGT ovanligt. Har man tex 24mbit/s nedströms så har man ju oftast inte mer än 1mbit/s uppströms. Hastigheten har ingenting med hubben att göra.
Torrents tar hjälp av allas hastighet som delar med sig av filen. Mitt rekord på en torrent är 2,9mb/s, DC kanske 1mb/s.
Men om alla hade flyttat till tex ett och samma HSB (eller liknande) hus med bra lina så hade vi nog kunnat komma upp i dryga 10mb/s mellan varandra.
-
Ähh för fan!! Kör på bara, man lever bara en gång!
-
Häng med till Fuerte på måndag!!
-
Som vi säger här i Ystad, SINNES!!!
-
Det är det som år såååå tråkigt. Varför seedar man inte???
Jag laddar hem grejer från inbjudningstorrentssite där ration inte får trilla under 0,8 och laddar hem i 2,7 mb/s!!
Det gör så mycket om bara håller en ratio på varjefall 1,0!
Jag seedar natten ut, om inte fler lägger upp filmer och seedar vidare ger jag upp det här för gott.
-
The complete kiteboarding guide, DVD image, se direkt i VLC eller bränn på en skiva med DVD Decrypter eller dylikt.