skanepaul
Forumsvar skapade
-
Det är väl vida känt att Prolimit har varit dåliga. Dock kör jag själv med Prolimit Assault 5/3 just nu och är helnöjd!
-
Ja det stämmer ju tyvärr.
-
Om man ber dem att inte lägga ner något kvitto eller något som skvallrar om varans värde i sändningen kan man slippa tull och moms då?
-
Kommer beställa från freestyleaudio imorgon kväll så är det någon annan som är intresserad hör av er!
-
Man kommer ändå upp i typ 7-800 spänn för vattentäta påsar plus hörlurar som funkar i vatten, plus att min mp3 spelare är inte stötsäker.
-
Stoppar inte min 20gb Sony A3000 i en kondom plus att den är alldeles för klupmig och hörlurarna lär trilla ut titt som tätt!
Nä en dolphin får det bli!
Edit: Fuck, sladdarna till hörlurarna är bara så långa att den måste bäras på huvudet! Och går inte att köra med vanliga då kontakten är 2.5mm istället för 3.5, knäppt!!
Nä lutar åt freestyleaudio istället.
-
Jag ska ha en 256mb 139.95 dollars plus 34.95 dollars i frakt. Typ 1300 spänn alltså.
-
Kommer antagligen att beställa från länken ovan (freestyleaudio) så om någon mer är sugen på en så säg till bara, så blir frakten billigare!?
-
Hahaha, var får du allt ifrån???
Skulle en sådan kabel fastna runt din hals så slits den ju av vid minsta tryck, det är inga kitelinor direkt!
Men tack för omtanken!
-
Bespara mig dina vanskligliheter och kom med tips istället.
-
Lite liten kite för svenska förhållanden dock…
-
hahahaha ge dig Pjoter!
Man kan väl släppa kraften ordentligt i vilken C kite som helst med 5:e lina t.ex., eller hur? Och alla mina är sålda redan…:)
Jag dissar inte bows/sle:s tycker t.ex. att ripperhn är asgrym och jag kunde köpt sådana istället för C kitesen jag valde i år men jag ser inga direkta fördelar mer än bättre depower, men vänta det har ju mina nya c:s också!! hmmm….
Men lättare att lära sig på, NEJ!
-
@kasimir 370763 wrote:
Plus att man är kokt i bajs om man får hål på en strut för då läcker luften ur LE också ut.
Kanske inte så vanligt att man får hål i en strut?
Men är där inga backventiler i struttarna??