Forumsvar skapade

Sida 156 av 225
  • skanepaul

skanepaul

Medlem
    8 januari, 2007 vid 11:50 som svar på: Mini DV?

@snygging 357916 wrote:

Men om man bara vill ha något billigt mög som ger shysst kvalitet ändå ca max 4500?
    Kollade lite på en Sony minidv och en dvd.
    DVD verkar ju smidigt vill man bara se den sen stoppa in i dvd’n eller vill man redigera stoppa in den i dvd’n på datorn, medan mini dv skall tankas över på datorn en lång stund och sen redigeras och brännas.

Eller har jag fattat fel? tar det lika lång tid att tanka över råmaterialet och redigera oavset vad man väljer.

Vidare har man hört att dvd kameror komprimerar och spelar in mindre antal bilder per/sek vilket kanske inte är bra om man vill spela in kite.
    Så frågan blir dvd eller dv???????

DV så klart!

Du ”tankar” inte ner först i den bemärkelsen utan det gör du när du betämmer vilka klipp som ska användas i din redigering/film, vilket du får göra med vilket media du än använder.

Larssa:

Adobe Premiere Pro bästa valet precis som Nic säger!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    5 januari, 2007 vid 08:22 som svar på: Bästa våtdräkten?

Kör också Assaulten, bra dräkt.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    2 januari, 2007 vid 11:56 som svar på: Försäkringar

Ja, det är väl andra brädan du fick ut nu Kase?? Dock kanske det inte täcker drakarna???

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    2 januari, 2007 vid 09:21 som svar på: Släng ut Patricolt från Steffo

@Davids 357059 wrote:

Ja som sagt du vet inte så mycket så jag låter det vara

Kasimir, helt sant, man kan kröka arlset av sig och ändå dra upp på morgonen och spöa skiten ur alla freeriders i pudret..

Haha, jag började åka skidor 1983 och jag köpte mina första 1080 2000 och har åkt frekvent sen dess på twintips + 3 säsonger i sälen och säljer skidor som jobb…

Jag ville inte vara otrevlig alls om det lät så? Bara undrade vad du menade med mest åka fakie? 🙂 Gissar att du menar att du mest håller till i parkerna?

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    1 januari, 2007 vid 17:06 som svar på: Hur många kör fortfarande C-Kite?

Dem har inte kört JN Primadonna…

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    1 januari, 2007 vid 16:43 som svar på: Släng ut Patricolt från Steffo

@Davids 356909 wrote:

Och ja, det är en jävla massa som sett mig åka, för det mesta är det fakie för min del. Toppen Brevent till Col Cornu liften enbart fakie. Slå det om du kan…

Vad är meningen med att bara åka fakie (baklänges på skidor för er som inte vet, på så kallade twintips, en skida som är uppböjd även bak)?

Visst, åka fakie in i hopp och landa fakie är ju grejen med att dem kom till men bara fakie det är ju löjligt eller har jag missat något, sen att det kan beskriva hur duktig man är, är ju en annan sak, kanske bara det du ville komma fram till?

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    31 december, 2006 vid 23:24 som svar på: Hur många kör fortfarande C-Kite?

c kite inget annat!!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    31 december, 2006 vid 16:46 som svar på: Släng ut Patricolt från Steffo

Shit! Då är jag en jibbrider…Men jävlar vad jag låg med tjejer när jag jobbade i sälen…

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 20:20 som svar på: Kite of the year!

@SamHansson 356489 wrote:

Och ja är så jävla trött på er käringar som inte klarar av att höra sanningen eller inte heller klarar av att säga den….

BS! Jag säger vad jag vill och tycker, men jag spyr inte som du gör.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 17:07 som svar på: Släng ut Patricolt från Steffo

Så rätt så! Men man blir lite förbannad på allt ibland. Kul är det varjefall, särskilt Jonaish alla svar, så komiska!

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 17:01 som svar på: Kite of the year!

Och att göra Steffo till en seriös sida innebär att klanka på andra?

”Mest skit” om du kommer ihåg? Istället för att komma med konstruktiv kritik eller nått… (med tanke på min film jag lade upp för ett tag sen, som man jobbat hårt med)

Alla här vet att Patrik är en schysst kille som mer än gärna hjälper till m.m. det är bara ni ”häftiga” killar (som jag är sååååå jävla trött på) som håller på
    och bråkar för att ni vet att han föredrar Naish.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 14:11 som svar på: Vart ska man åka i jan?

Nej, var där i jan i år. Fick tyvärr avboka Mauritius precis och byta det mot en vecka på Fuerte i slutet på mars.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 12:03 som svar på: Jag har tappat en tråd…

Och du lilla Jonaish du förstår, som vanligt, ingenting.

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 09:42 som svar på: Jag har tappat en tråd…

@SamHansson 356235 wrote:

nej du ska sluta bladdra över huvetaget, jag är så trött på ditt tjat

Ja och vem är inte trött på ditt???

• skanepaul

skanepaul

Medlem
    29 december, 2006 vid 09:40 som svar på: Vart ska man åka i jan?

Australien så klart!! Västkusten.

Sida 156 av 225
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA