skanepaul
Forumsvar skapade
-
Din packning har väl inget med kommunikationerna att göra? 🙂 Man kan ju summera Perth så här, choppigt i havet eller plattvatten på floden, vilket inte gjorde mig något. Vågorna är väl inget att hurra för (inte ens i Scarbourough, eller jo om man är van vid Habo…som Mackan säger åk då norrut eller söderut). Men vindsäkert under deras sommar dec-mars, ja det är det!
-
Dåliga kommunikationer?? Tycker jag inte och inte är det långt till spotsen när i princip hela västkusten är kitesurfbar…
-
skanepaul
Medlem11 oktober, 2006 vid 07:01 som svar på: Säljes nu: JN 7, Rhino05 9-10-14, Vegas06 12-16 och lite annatRhino05:a 14 för 8500!??? 🙂
Jag bjuder varjefall 1800 för primadonnan! (seriöst)
-
Ähh! Köp en en primadonna 16 om du kan få tag i en d.v.s. Istället för att lägga massa pengar på en ny. Jag lovar, den är grymmast för sin size!
-
Vad är det för kite Mike kör? (det är väl mike??)
-
Kan varmt rekommendera Grans segel i Limhamn.
-
Har en 9 board (oootrooooligt svåra att få tag på! (shapad av kungen…)) 120*36.5, helt nyrenoverad, blir din för ynka 14995:-
-
JN Primadonna 16 helt enkelt! Snabb som en 12:a, säg inget om att en 16 inte är rolig att köra förrens ni testat en sådan…
-
Jag är där om drygt 2, drar direkt efter jubb, ska pressa pizzavagnen till max!
-
mmmmm ping pong mmmmmm…
-
Kör tävlingen i Mossby!
-
Fan ta er om ni får vind imorgon!