sourra
Forumsvar skapade
-
Samtidigt bör man inte be icke-kitare att ta ned (eller launcha) ens kite. Det kan sluta hur som helst.
-
Haha, 650 dödsfall per år och presscensur. Det fattas ju bara en jävla foliehatt på den bilden. Sicken idiot…
-
Kitelobbyn är bättre än tobaksfolket på att tysta pressen. Det är bara Hallands Nyheter som vi inte har kuvat ännu.
Så den exakta titeln på drömjobbet är ”Soulsurfande missunnsam mytoman”? =)
-
-
Även om man flaggar på femtelina i såna vindar så är det ett helvetes drag från kiten. Jag har provat självlanda min 4.5m² kite mha hundkrok när det varit en medelvind på ca 20 m/s. Det rekommenderas inte. Kroken var helt krökt och var på väg ur gräsmattan när jag hann fram till kiten.
-
Men du Mr Swineflu, är bootssäsongen över?
-
Mystic har några som är rätt trevliga och det har även cykelhandlarn
-
Sorry att jag avbröt er bannertillställning =)
-
Ouch! Är det inte träkärna på domma dära?
-
Quote:Jake said: ”You only get one try. You could be 99 per cent right and still hit the pier. If you don’t get it right you could die.”
Precis såna nötiga uttalanden som vi behöver för att få fler förbud.
-
Jag kommer köra en Huskvarnainspirerad sele til våren. Den följer ett färgschema som var hett inom motocrossvärlden för 15 år sedan.

-
nundy;587760 wrote:När vi ändå är inne på temat kan jag ju rekomendera Pirates II – ”stagnettis revenge”. I rollerna bl a Riley Steele, Katsuni och vår allas Sasha Grey. Här snackar vi fan strapless. Kvalitet!!erika;588678 wrote:göttt!!!!!!
Här har vi nån som uppskattade filmtipset
-
Jag bara går hej svejs va
-
Skaffa ett riktigt jobb så slipper du åka så långt mitt i veckan