sourra
Forumsvar skapade
-
sourra
Medlem7 november, 2009 vid 20:01 som svar på: FILM: Shades of green (Ben Wilson, Ian Alldredge, Reo Stevens, Bear Karry)Nu finns den i bättre kvalla på http://www.naishkites.com/en/videos/index.html
-
Det gick fort för Wilson att blocka den. Jag lyckades dock sätta igång den innan blocken så jag kollar för fullt. Skön scen nu när katter har vässat sina klor på kites… =)
-
Ja, bredd/djup-förhållande
-
Davids;587069 wrote:Varför är du så trög, dryg och lådsas-överlägsen jämt? Många frågor, få svar…
Man ska vara överlägsen på riktigt, inte sant?
-
Pluggar man på Chalmers får man en gratis licens av Win 7 Pro X64 och en likadan för 32-bitars system.
-
Kajt rull kan sluta illa om man har på sig svallvågsbrädestövlar
-
De flesta av Naishs SLE-kites kom med 20 meters som standard linor förra året och storlekar från 10.5 och uppåt ingick förlängningar. Vet dock inte hur det är i år annat än att jag har fått med förlängningar till mina Helixar.
-
Klockan är bara kvart över sju på morgonen på Maui. I och med att de inte verkar har gjort publiceringen automatisk så lär det dröja några timmar innan vi får se rullen.
-
curry;587089 wrote:hahahahaha det ser sjukt löjligt ut. RÄTT svårt att ta deras diskussion på allvar.
Haha, det är en glugg som Turd Ferguson hade kunnat dyka upp med

-
Då blir det billigare att hosta upp 100K
-
Du kan få tre öl, räcker det?
-
Är det inte Västerbottensost så får det gärna vara ostlöst.
-
Se där, det har du fanimig rätt i. Nedan är det i alla fall 100% ACL. Och duger inte det så släpps Shades of green med Reo Stevens, Ian Alldredge, Ben Wilson och Bear Karry imorgon. Inte för att jag vet om det är ACL eller ej men det kommer vara prima vågkörning från Indonesien.
[ame=”http://www.vimeo.com/3981056″]The Naish House Movie on Vimeo[/ame]
-
hengo;586974 wrote:halvskakiga helishots och några halvdanna kiteloops sönderhackade med effektsökeri, vad är det som är så ballt med det? kom igen, bätte kan han 🙂
kiten vid första helishoten ser skön ut, rund och fin!!
Ja inte är det ACLs fetaste produktion men visst ger den ett visst åksug. Har du blivit Heli-fascist nu Henning? =)
hildingdude;586979 wrote:håller med hengo. dessutom är de torch med i filmen också!delta kites vattenstartar sig själva i princip!
Det är en Helix med också. Själva grejen var ju att det är första vettig filmen där det körs Charger. Bra tempo och föredömlig längd på rullen också.