Forumsvar skapade

Sida 113 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    5 november, 2009 vid 20:50 som svar på: Snälla tomten…

Finns det nån anledning att slanta upp stora pengar för en Red om man inte ska visa filmen på en bioduk?

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 22:35 som svar på: Metro Photo Challenge
    Davids;586805 wrote:
    Hehehe… Inte mycket till bild egentligen om man jämför med många av fotona där.. Bara en kul situation. Fotot i sig är ju inget speciellt. Inga av mina bilder http://www.metrophoto.se/se/photo/85527, http://www.metrophoto.se/se/photo/85524, http://www.metrophoto.se/se/photo/85610, kom ju med så önskar dig lycka till!

Rätta mig om jag har fel nu fotografen men ibland är det just situationen och inget annat som gör bilden. Man hade ju kunnat göra det artsy fartsy med beskäring, kurvor och färgkorrigeringar men jag diggar bilden som den är. (Misslyckad) Semesterkänsla.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 22:05 som svar på: Naish Charger-film

Men asså, det gör skillnad t.ex. då man ger kurser och bodydraggar i klen vind. Men jag håller med om att det brukar vara samma visa. Mer depower, bättre range, lättare relaunch osv. I år tycker jag tillverkarna har börjat slänga sig med lite nya grejer. Wakestyle är ett populärt ord i år.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 17:58 som svar på: Naish Charger-film

Efter vad jag förstått tar Chargern Cultens plats som easy rider nu när Culten går lite mer åt prestandahållet. Dessutom ska relaunchen vara extremt enkel, även i de mest fesna vindar.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 14:18 som svar på: FETT OT: Men ändå nödvändig info

Allt funkar, det är bara att köra på. Många ”vanliga” program är dock 32-bitars och kommer därför inte utnyttja fördelarna med en 64-bitarsprocessor men det kvittar som regel.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 13:38 som svar på: FETT OT: Men ändå nödvändig info

Om jag byter till Mac så är det för att kunna köra Final Cut och skälet till att jag vill köra Final Cut är för att slippa jobba med proxyfiler i samband med HD-klippning. I övrigt ser jag inga skäl att byta. Jag har en del tillägg till mina PC-program som jag inte hittat motsvarigheter för i Mac-världen så jag blir kvar i Doslandet än så länge. Skulle Fruktsuget bli för stort går det alltid att köra Äppel-os på pc.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 12:58 som svar på: Kap Verde med Fritidsresor

Bredvid det ena av dina två hotell (det som heter nåt med Riu eller Rio) finns det en lagun som är surfbar. Dock var det lite si och så med om det var tillåtet eller ej. Annars är det Buccaneers som gäller för havssurf. Vi surfade utanför vårt hotell vid Praia Chaves men det visade sig sen att det låg en jäkla massa stenbumlingar just i det massiva shorebreaket så det var ju bara tur att man inte gick sönder.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 11:48 som svar på: Kap Verde med Fritidsresor

Boavista är fina grejer och allt annat än crowded. Sjukt lugn ö. Det enda tråkiga med surfet (som sker i side-off) är att rescuetomtarna är så sjukt sega om man skulle driva iväg. Jag råkade aldrig ut för det själv men Neven fick smaka på’t några gånger. Dock fick jag åka ut och bogsera in en rätt missnöjd flickvän vid ett tillfälle. Då hade man inte tackat nej till den alerta rescue-egyptiern från Tornado i Safaga.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 11:42 som svar på: FETT OT: Men ändå nödvändig info

Går inte ditt äpple sönder stup i kvarten?

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 10:52 som svar på: Naish Charger-film

Men farfar, du vet väl att det är viktigare att ladda än att landa

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 08:52 som svar på: FETT OT: Men ändå nödvändig info
    bennylundin;586661 wrote:
    kör också win7 på min, riktigt upplyft, men tror jag kör 32bit. Vad är skillnaden på 64?

64-bitars system är bättre på att hantera stora filer och utnyttja allt installerat RAM-minne.

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 08:49 som svar på: Filmskapande 102

Ja, bra där din slöfock

• sourra

sourra

Medlem
    4 november, 2009 vid 06:23 som svar på: FETT OT: Men ändå nödvändig info

Jag tycker Vista x64 SP2 funkade riktigt bra så det var en riktig ”That’s it?!”-känsla efter att jag fått igång Win 7.

• sourra

sourra

Medlem
    3 november, 2009 vid 21:27 som svar på: Naish Charger-film

Jajjemen, det är sån man blir när man har sabbade korsband. Varför spyr inte ni svenska ACL-pojkar ur er film på löpande band?

• sourra

sourra

Medlem
    3 november, 2009 vid 17:49 som svar på: Video Kamera?

Nej, inget sånt bös =) Kitta kameran med en lampa från Classes om du ska filma efter skymningen. Det är bara hotellarvtagerskor som använder nightvision.

Sida 113 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA