Forumsvar skapade

Sida 114 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    3 november, 2009 vid 12:06 som svar på: Video Kamera?

Jag har en HG20 som har samma optik som HF-serien men som har hårddisk som grundminne istället för inbyggt flash. Riktigt bra skit för pengarna. Viktigast av allt är att den kan filma i 1080p.

• sourra

sourra

Medlem
    3 november, 2009 vid 10:23 som svar på: Öknamn för kitesurfare

Rollerbladers of the ocean

• sourra

sourra

Medlem
    2 november, 2009 vid 12:14 som svar på: översättning av kite "termer" till svenska

Kul att du anstränger dig med översättningar men vad är egentligen syftet? En sport där de flesta termer är på engelska och alla influenser kommer från utlandet har inte vidare goda förutsättningar att få en mer försvenskad terminologi än vad den redan har. Slider = glidstång? Bridle = grimma? Seatbelt grab = Säkerhetsbältesgrepp?

• sourra

sourra

Medlem
    1 november, 2009 vid 20:19 som svar på: snickt

Si si, det är lite påhitt på gång

• sourra

sourra

Medlem
    1 november, 2009 vid 20:07 som svar på: snickt

Har jag sagt att jag jobbar på vardagar och att det blir mörkt kl 17?

• sourra

sourra

Medlem
    1 november, 2009 vid 19:33 som svar på: snickt

Hehe, gott att jag inte missade nåt. Se här vad jag pillade ihop medan ni var ute och lekte. Troligtvis kommer jag få ryggskott av bockandet av den jävla plåten. Satan så tungt det var.

• sourra

sourra

Medlem
    1 november, 2009 vid 15:29 som svar på: Kanske rotorblad i pannan?

Än så länge ligger vindkraften rejält efter övriga energikällor vad det gäller att mula folk

• sourra

sourra

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 16:21 som svar på: EWA Marine-hus med eller utan blixt?

Aquapack är ju lite som EWA men ändå lite annorlunda. Vad är det för vattenhus du beställt då?

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 21:27 som svar på: Sjuk ACL video med Dre, Stone och Steen

Stort och cleant. Så ska det vara!

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 20:12 som svar på: Sjuk ACL video med Dre, Stone och Steen
    JohanW;585846 wrote:
    hade kunnat tänka mig en ny ACL film snart hade varit najs

Elliot har inte legat på latsidan. Bland annat så är Naish House-filmen gjord av honom liksom promorullen för Chargern.

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 20:05 som svar på: EWA Marine-hus med eller utan blixt?

Vad är det för vattenpåse respektive hus du kört med?

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 11:23 som svar på: daamn!

Private video?

• sourra

sourra

Medlem
    29 oktober, 2009 vid 11:23 som svar på: Ni som fortfarande inte sett…

Ja det är så jävla bra. Skaffa download helper så är det bara att spara ned filmerna och ha med dom i sin telefon eller ipod. Grymt bra underhållning i vardagens små pauser.

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2009 vid 20:21 som svar på: Tips inför Perth

3 knop over here!

• sourra

sourra

Medlem
    28 oktober, 2009 vid 20:00 som svar på: NPX Lucifer

Men hur funkar huvan när man klotar i vintervågorna?

Sida 114 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA