sourra
Forumsvar skapade
-
gonzo;582240 wrote:det löser sig alltid
Dagens sanning. I nödfall kan man vildcampa i bilen med en sovsäck men folk brukar alltid ha lite stuggolv över.
-
Det är höstens bästa häng damn it!
-
Det är ju den folk åker för. Om tävlingen går av är det bara bonus.
-
jakobb;582195 wrote:’well?
Festen är PÅ!
-
sourra
Medlem8 oktober, 2009 vid 17:37 som svar på: Intervjumöjlighet på Hallands Nyheter (webbradion) IDAG! Kan DU medverka?Zilversurfarn;582040 wrote:Hörde en intervju med Niklas Rhödin igår kväll, verkar som om inslaget med Tore är borta?Ja de insåg väl att det var gammal inaktuell skit.
-
sourra
Medlem8 oktober, 2009 vid 17:37 som svar på: Intervjumöjlighet på Hallands Nyheter (webbradion) IDAG! Kan DU medverka?above_the_law;582084 wrote:Kan vara jag som är paranoid, men jag tycker att det verkar skumt och luktar ruttet även i det här fallet! Undrar nästan om dom verkligen ville ge oss den här möjligheten över huvudtaget. Lite väl kort varsel och deadline till folk som ju faktiskt jobbar hela dagarna från första början!
Nu har dom tagit bort möjligheten till kommentarer till artikeln dessutom!!!
Kan man anmäla sånt här eller?Hehe, ja lite nojjig är du nog Nicco. Alla är inte ute efter att jäklas med oss, ibland är det bara inte nog intressant för den breda allmänheten för att de ska orka anstränga sig hur mycket som helst =)
-
mickeC;582182 wrote:Gör det någon skillnad ?
Om en lina smäller av när du hänger 7 meter över havet menar du?
-
Pjott har rätt (i alla fall i första stycket haha). MickeC: Japp, det är absolut lönt.
-
Nej ingen filmtävling på den här sidan nyår. Men vi kommer godkänna allt material som filmats sen förra Onshore. Kom ihåg att det inte får visas innan…
-
Haha, inte sött!
-
Jag undrar just om Tore vann nåt på lotten vi skickade honom
-
Men så har han inte Gadget-fins heller