Forumsvar skapade

Sida 122 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 06:03 som svar på: Grattis Clabbe

Grattis damn it

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 21:40 som svar på: Filmskapande 101

Nu har du överträffat dig själv igen Tryggve. Mycket bra grejer att tänka på men borde vi inte börja med att gå ut med info om Onshore #2?

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 20:58 som svar på: Kan man ersätta en videokamera med en systemkamera??

Det är ingen follow focus utan en knapp som man trycker på och det blir inte fagert att göra medan man filmar. Den öppnar upp bländaren mer och zommar lite framför och lite bakom motivet innan den låser med ett pip. Panasonic har en systemkamera som följer som en vanlig filmkamera men den hade visst andra brister enligt en review jag läste.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 20:12 som svar på: Kan man ersätta en videokamera med en systemkamera??

Nu var jag kanske lite överdrivet negativ men efter att ha stått två dagar och filmat i Apelviken så blir man lite mer hemma på dessa kamerors begränsningar och styrkor. Genom att vrida fokusringen bara några grador ändrar man fokus från förgrund till husen som är i bakgrunden nån kilometer bort. Det är sjukt känsligt alltså men ack vad snyggt det blir…

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 17:34 som svar på: Nick Jacobsen med Flexifoil

Inte fullt så gammalt

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 17:22 som svar på: På 4 veckor har jag…
    SkånePaul;581599 wrote:
    Fan jag måste börja köra hårdare, har aldrig knäckt en bräda!

Inte jag heller. Mitt ben sprack innan brädan. Jag ska reklamera det här skitbenet.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 17:15 som svar på: Schyssta stroppar sökes

Dakine har ett par som är lätta att justera med en hand under åkning. De är inte lika sköna som LF men väldigt mycket smidigare.

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 17:13 som svar på: Kan man ersätta en videokamera med en systemkamera??

Bländare och sånt är lugnt men att följa med fokusen är ett helvete när man fotar en kitesmurfare som virrar fram och tillbaka. Så får att svara på din rubrikfråga skulle jag vilja säga ”Ja, om du kan tänka dig att kassera merparten av det du filmar”

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 09:24 som svar på: Lite bilder från Sharm Egypt

Det är en riktig måste-glugg

• sourra

sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 05:45 som svar på: Stormkite i helgen
    Davids;581425 wrote:
    Där var en våg eller två här. Fan vad jag älskar storm!

Satan i gatan vilka fina vågor

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 22:26 som svar på: Surfzone moviepart playlist
  • sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 19:09 som svar på: Lite bilder från Sharm Egypt
    SkånePaul;581220 wrote:
    Nån som vet hur man kan undvika att få ont i underarmarna förresten????

Har provat att stretcha lite extra och det har väl hjälpt lite varjefall.

Jag dras också med det där och utöver stretching hjälper följande för mig:

* Inte köra så jäkla mycket toeside
    * Inte köra underriggad
    * Ta paus och ladda med kolhydrater + vila efter nån timme
    * Köra förebyggande träning på gymmet men undvika köra hammer curl och andra bicepsövningar där man har tummen uppåt.

Prima bilder förresten =)

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 18:47 som svar på: Surfzone moviepart playlist

Håååådwock!

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 15:11 som svar på: Stormkite i helgen

Sen måste man pumpa kiten löjligt hårt om den ska härda ut i byarna då man depowrat den en del. Jag såg när den knölade ihop sig till en liten boll i en prima pust, det är inte så festligt. Vindmätaren rapporterade 19 komma nåt i medelvind och 26 i byarna så det var inte helt stadig vind.

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 15:08 som svar på: En Teaser rån Brazil…

Jag ser inte ett enda rån

Sida 122 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA