Forumsvar skapade

Sida 123 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 11:48 som svar på: Kiteutrustning i "golfbag"?

Bor du i närheten av Götet kan du få låna en Naish Golf-bag.

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 09:32 som svar på: Stormkite i helgen
    -Emil-;581071 wrote:
    Halv fyra blev det för tungt med 63 kilo och femma, men innan va det GRYMT

Var det du som var ute och kämpade med Waroon?

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 00:15 som svar på: Stormkite i helgen

[IMG]http://www.hanglos.nl/media2/news/newspics/pic200993OPZprqvr_small.JPG[/IMG]

• sourra

sourra

Medlem
    5 oktober, 2009 vid 00:13 som svar på: Stormkite i helgen

Holländarna verkar också ha prickat in rejäla vindar. Här är lite film från Holländska mästerskapen. Det är några flygturer där med duktig höjd på. Sjukt tråkigt klippt dock.

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ZD3cD2Mkpxs”]YouTube – Kevin Langeree at the NK Kitesurfing 2009 at Scheveningen, The Netherlands[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 21:29 som svar på: Stormkite i helgen

Ni prickade peaken rätt bra. Men David gav sig ju ut och Kenta ångrade att han stått på landbacken. Enligt väderstationen var vattennivån 101 cm över normalnivå ett tag. Stranden var spårlöst försvunnen.

• sourra

sourra

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 18:47 som svar på: Stormkite i helgen

Den åkte fram men det återstår att se vad som fastnade. Kenta tog några riktigt granna bilder som jag ser fram emot.

• sourra

sourra

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 18:30 som svar på: Stormkite i helgen

Det var Falle och Svinet

• sourra

sourra

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 17:39 som svar på: Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

Kolla apelviken.se och se vad det har att komma med.

• sourra

sourra

Medlem
    4 oktober, 2009 vid 17:36 som svar på: Stormkite i helgen

Ja det var helt jävla galet vad blåsigt det var. Jag fattar inte hur Falle kan köra ostroppat i såna förhållanden.

• sourra

sourra

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 08:55 som svar på: FILM: Pellefant

Jag gick i funderingarna att bygga en DOF-adapter till min HG20 men det har inte blivit så mycket med dom planerna =) Hur går det för dig med bygget?

• sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 23:30 som svar på: Elektrisk pump

Jag tränar båda sidor för att vara på säkra sidan =)

• sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 21:59 som svar på: ät bajs

Attityden…

• sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 16:43 som svar på: FILM: Pellefant

Trickpolisen får avgöra om det är en s-bend eller ”bara” en frontroll. Jag tycker dock den är s-bendig.

• sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 15:23 som svar på: Tabell på vindstyrka – kitestorlek?

Nu utgick jag från att man vill vara bekvämt riggad över hela registret därav 3 kites. Fast ska man ha heeela registret kommer det visserligen in en 4.5-3 längst ned. Hur som helst, jag håller med om ovanstående, ska man gå på två och täcka brett så är det motsvarande 14-9, 13-8 etc. om gäller. Detta gäller dock endast kites med ok vind range.

• sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 14:46 som svar på: FILM: Pellefant

Polarn som jag snott 5D av är också lite 7D-bister på det du sa + fetare autofocusmodul. Avsaknad av ff kan man leva med tack vare den ökade brännvidden man får så jag har en 7D coming my way, priset till trots. Hela produktionen tog ca 10h från avfärd till färdigexporterad film så det är inte fråga om någon efterbehandling att tala om. Allt sker i CS4 på en hederlig HP med Vista X64, 4 Gig ram och en C2D-cpu.

Sida 123 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA