Forumsvar skapade

Sida 124 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 07:59 som svar på: Läjet big day photo session

Du får nog köra med hjälm och BMX-flagga för när man droppar in i en finfin läjetvåg och det blåser dryga 15 m/s kan det bli jobbigt för den som ligger i vågdalen och plaskar om man inte ser vederbörande i god tid

• sourra

sourra

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 07:57 som svar på: anmäl er NU!
    stebe;580231 wrote:
    Hur vet jag om jag har varit duktig och betalt min medlemsavgift i VSK eller om jag borde skämmas för att jag glömt av det.

Kolla i hushållskassan och se om du har en hunka för mycket (alt. hör med debkuåsf)

• sourra

sourra

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 21:56 som svar på: anmäl er NU!

Förra året var det tavling@varbergssur…. som gällde. VSKs IT-filur får ta en titt på detta pronto.

• sourra

sourra

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 20:57 som svar på: Laglappar till bladders eller kasserad bladder?

Jajjemen, apoteket har det du söker. Tror ICA Maxi och liknande kan ha det också.

• sourra

sourra

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 20:53 som svar på: Tabell på vindstyrka – kitestorlek?

Det där beror mycket på vilken bräda du har, vilken typ av kite du har, hur långa linor du använder, hur duktig du är osv, men mellan tummen och pekfingret bör en kite på 13-14m räcka för att du ska komma igång kring 6 m/s. Sen kanske du kan hålla den till ca 10 m/s och då kan du kliva på nåt som är ca 9-10m som du kan köra upp till ca 15 m/s, sen får du gå ned på 7 eller 6m. Men alltså det här väldigt generellt. Vore jag i dina skor hade jag köpt nåt i stil med 14-10-7, 13-9-6 etc.

• sourra

sourra

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 18:53 som svar på: Vad faller dina ögon på?

Vad är det för handfat ni snackar om? Jag ser inget.

• sourra

sourra

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 11:02 som svar på: Vbg Kommunstyrelse på vår sida!

Sourra gillar kommunstyrelsen

• sourra

sourra

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 05:55 som svar på: Ozone C Kite Fake?

Så sant, så sant. Här är en till som också faller in under samma kategori: http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=48861&stc=1&thumb=1&d=1251591588

• sourra

sourra

Medlem
    30 september, 2009 vid 21:39 som svar på: Bilder: Martin Krigaren

Lovely!

• sourra

sourra

Medlem
    30 september, 2009 vid 18:26 som svar på: Snygg och bra uppdatering av DMI!

Det är windgurufärger va?

• debkåusf;579809 wrote:
    Kan man inte hänvisa till kiteförbudet på skanör/falsterbo. Fågelantalet fortsätter väl att dala trots förbud sedan flera år. Bra skrivet nicco

Ta en titt på mailet som du fick förra veckan som var ämnat för ulla

• sourra

sourra

Medlem
    30 september, 2009 vid 16:06 som svar på: Dalen Waves 290909
    Hbgkitare;579749 wrote:
    Såg ju bra ut!

Om man bortser från alla twintips =)

• sourra

sourra

Medlem
    30 september, 2009 vid 12:45 som svar på: Welcome to Australia..

Tacka vet jag svinkalla sverige…

• sourra

sourra

Medlem
    30 september, 2009 vid 10:07 som svar på: Ozone C Kite Fake?
    Yann;579615 wrote:
    Sourra, ”fladder”? Du får gärna utveckla vad du menar?

Javisst, jag menar inte nåt annat än att kites som ligger på land fladdrar och jag brukar benämna dom som fladder. Jag hade inga andra syftningar i åtanke.

• sourra

sourra

Medlem
    29 september, 2009 vid 20:51 som svar på: Nordic surfers mag #6

Gött, nu återstår bara att se hur slö Göteborgsbrevbäraren är jämfört med Varbergaren

Sida 124 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA