sourra
Forumsvar skapade
-
Haha, vilken skön elegant snubbe. Ett proffs rent ut sagt.
-
Neven;579416 wrote:Ja den sidan är ungefär så mycket vetenskapligt underlag det blir i den här debatten känns det som…
De hade lika gärna kunnat referera till TV-shop. Trovärdigheten känns likvärdig…
-
Che_Riff;579161 wrote:Jag ser pumpningen som uppvärmning inför surf. Du borde kanske värma upp inför pumpningen 🙂
Amen. Det är den enda och lilla uppvärmning man får. Ta vara på den.
-
Jag tror bestämt det kallas för ”hybrid” när det är lite av varje. Det eller ”fladder”.
-
Det är ett ständigt manuellt vridande, autofokus existerar inte. Och du behöver inte oroa dig för att jag är tillbaka på vattnet för tidigt. Jag har fortfarande inte klarat lägsta vikten i benspark utan att det hugger utav bara fan i knät så det kommer nog filmas mer ska du se…
-
kvabbso;579246 wrote:Riktigt snyggt, en fråga bara har du någon taggtrådsfetish????
Eller är det för att visa att det är livsfaligt att köra i kohagen mä alle taggataouarnaHaha, ja det blev lite mycket taggtråd men det var mitt sätt att skicka en tanke till alla kites som gått sönder där. Oskar, Yann och många fler därtill har fått se sitt flygfä bli till skrot där.
-
Yann;579216 wrote:Sourra, har du bara lagt en gradient på eller gjort något mer?
Gradientoverlay och lite kontrasjustering. That’s it. Hele rasket är filmat med MKII och 300/4L IS. Det blir jobbigt skakigt utan IS när det blauser.
Har Hengo & Associates en sån josstickkamera på ingång?
-
Kanske är det en varningssignal att det är dags att börja träna ryggen i förebyggande syfte? Det är en del folk här som haft ryggproblem och det verkar inte så glassigt. 80 spänn kostar ett besök hos närmsta sjukgymnast och det är det värt.
-
5D is the shit. Det var första gången jag fipplade med den och det var ont om tid, ljus och våtdräkt så jag stod på land och gjorde så gott jag kunde. To be continued…
-
Det kommer inte bli nån Bad September 2009. Hengo har bytt ut sin muspekare mot en RC-dosa.
-
Kom över på en pilsner nån kväll så ska vi snacka hus.
-
Med en sån däringa systemkamera
-
Bicless;579041 wrote:Jag kör själv oftast med Ascan polar och den grymt varm. Kan köra till november. Kallaste dagarna har jag underställ under. Drar man åt de löjligt tjocka karborrebanden på benen kommer det inte in en droppe vatten den vägen. Dräkten är helt tät i sömmar men det kommer in lite i armar och hals när man plaskat runt en stund.
Svårt att bli besviken på denna dräkt, kostar klart mindre än motsvarande kaliber från andra märken.Om man behöver underställ och bara kan köra dräkten till november så står den sig slätt mot många i klassen, t.ex. den Hengo nämner.
-
Luften i vinden kan ha högre och lägre densitet. Jag har för mig att det kan skilja nästan 10% i densitet mellan nollgradig luft och 30-gradig luft. Det var en diskussion om det tidigare när nån pekade på allmänna gaslagen och det verkade rimligt.