Forumsvar skapade

Sida 126 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    27 september, 2009 vid 20:06 som svar på: En till våtdräktsfråga

Köp valfri 5/3 eller tjockare med sånt fleece-aktigt foder så är du varm så det står härliga till oavsett hur kallt det är ute. Jag har kört på vintern med en Rip Curl 4/3 som hade sånt foder och det funkade hur bra som helst tills möget började läcka i sömmarna.

• sourra

sourra

Medlem
    27 september, 2009 vid 09:58 som svar på: Tips på 2v resa kring nyår?

Sal och Boavista i Kap Verde är vindsäkra med fina vågor och nybörjarmöjligheter. Men åk inte dit om du vill ha fest och vackra omgivningar.

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 23:40 som svar på: någon som testat torslandaviken i göteborg

Sen är väl inte vattnet helt nice där heller. Men kolla vad som gäller för reservatet. Bara för att det är Natura 2000 innebär det inte att man inte får surfa där. Det är dock en återkommande vanföreställning från den hetsiga falangen av fågelfolket.

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 23:21 som svar på: Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

Den som har missat hur trevligt det var förra året kan ta sig en kik på http://www.onshore.se/goodlife och klicka sig vidare till Rendez Vous. Vi hade lite otur med vinden just den helgen men som synes så var det ingen som misströstade för det.

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 16:35 som svar på: Tack för fenorna Gadget!

Tig slyngel, jag är tillbaka på vattnet snabbare än du kan stava till agromani

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 14:59 som svar på: Tack för fenorna Gadget!

Ta med 8 stycken M6-skruv som är ca 14 mm långa så kan du få rocka Gadgets fenor en sväng.

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 14:58 som svar på: Freestyle och vågtävling 10e oktober i Varberg

Snyggt. Är det 10e eller 10-11e?

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 10:30 som svar på: Ont i axlarna

Jag kände av det en sväng i samband med mycket överhängsklättring. Som jag har förstått det uppstår den typen av smärta/skador när man är för svar och för osmidig i musklerna för att ta upp belastningar i ändläget av rörelsen och då får ligamenten ta hela skiten. Detta gäller även för t.ex. knäskador. Träna och stretcha om vart annat. Det brukar inte kosta mer än 80 spänn att gå till en sjukgymnast och få en timmes tips, råd och instruktioner. Money well spent.

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 08:24 som svar på: Länsstyrelsen 1 – VSK/Allmänheten 0

…eller försöker reportern föra folk bakom ljuset? Är det så att man kan fortsätta surfa på södra delen är jag nöjd men det är inte så det har stått i ornitologlekplatsplanerna.

• sourra

sourra

Medlem
    25 september, 2009 vid 08:22 som svar på: Länsstyrelsen 1 – VSK/Allmänheten 0
    Quote:
    Tidigare har kitesurfarna protesterat mot planerna.

– De kan vara på den plats de blivit anvisade på den södra delen av badplatsen i Björkäng.

Har de ändrat planerna eller har reportern inte koll på läget?

• sourra

sourra

Medlem
    24 september, 2009 vid 21:46 som svar på: Kitedemonstration!

Tala med VSK-folket och se om ni kan hitta nån aktivitet som kan ha nån form av påverkan.

• sourra

sourra

Medlem
    24 september, 2009 vid 21:25 som svar på: Tack för fenorna Gadget!

Ja tack som fanken, jag tvingar ut en kvinnlig testpilot i väntan på att jag ska kunna köra med dom själv. De känns riktigt välgjorda.

• sourra

sourra

Medlem
    24 september, 2009 vid 21:21 som svar på: Kitedemonstration!

Kan inte TV4 göra ett reportage om allt det ruttna som pågår med HN och ”Länsstyrelsen” istället?

• sourra

sourra

Medlem
    24 september, 2009 vid 20:14 som svar på: Länsstyrelsen 1 – VSK/Allmänheten 0

Vad fan skojjar dom eller? Det där är ju en jävla debattartikel. ”Egentligen har området varit skyddat på olika sätt sedan länge.” Den här smörjan får ju Aftonbladets löpsedelsjournalistik att framstå som objektiv. Och vad taktiskt av dom att inte lägga upp såna artiklar på nätet. De har till och med tagit bort en del bra insändare om kitesurfing så man inte längre hittar dom när man söker i arkivet. Ruttna ruttna människor.

Quis custodiet ipsos custodes?

• sourra

sourra

Medlem
    24 september, 2009 vid 20:04 som svar på: Länsstyrelsen 1 – VSK/Allmänheten 0

History repeats itself… Fy fan vad ruttna Hallands Nyheter är.
    Din mail är knasig Svarte Orm, maila mig en adress som funkar.

Sida 126 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA