sourra
Forumsvar skapade
-
Vad ska folk med ritningar till?
-
Den hade varit ännu mustigare med boots =)
-
Neven;574573 wrote:Ojadå! jag vill också ha en rosa! Och så vill jag ha en rosa kite ock för det har jag alltid drömt om. Och en rosa bil och en rosa hellikopter och en rosa tapet och ett rosa kök
Och en rosa sele…
-
Är det upp till åkarna att själva anmäla sig i elit- resp amatörklass?
-
Hamnar man i helvetet om man bifogar det där klippet på fejjan?
-
sourra
Medlem9 september, 2009 vid 15:52 som svar på: Någon som är sugen på att gå över till bindningar?Han är tjock på insidan
-
Yann;574497 wrote:Öh so what? Det är ju därför man ska testa. Jag köper iaf inte mina drakar utan att testat dom själv innan. Det finns det nog en hel del här inne som gör i ren sponsor/märkestrogenhet. Då kan man snacka färgad. Är du en av dom?
Lugn och fin nu Yann, jag informerade bara om att man måste vara bra naiv för att tro att det är något Råd & Rön-gäng som utvärderar grejer i den här tråden. För att svara på din fråga: Jag ser ofta till att testa någon förseriekite innan jag beställer men ibland förlitar jag mig enbart utifrån förhandsinformation och gillar jag inte modellen så byter jag.
Så, nu kanske det går att återgå till den ursprungliga diskussionen. Ang våg- och vindriktningar har vi inte så mycket till groundswell så de vågor vi får blir oftast onshore eller side-on. Man ska ha riktigt flyt (eller kanske ett bra spot) om man ska få sideshore.
-
Varenda kotte utom två i den här tråden är färgade. Kör hårt och lycka till med din materialjakt.
-
RichardL;574474 wrote:Sourra: Som jag skrev så gillar jag inte NAISH alls, så du behöver inte förklara för mig om dessa då jag har provat dessa i Sylt i tre dagar.
Nu var det iofs din åkstil som jag undrade över eftersom du inte nämnt något om den tidigare men har du bestämt dig för att vara dissig så har du.
-
RichardL: Hur föredrar du att köra vågor? Culten som du nämner lämpar sig väl om man gillar att surfa vågen vid on/side-on mer än man är ute efter att låta kiten speeda en genom vågorna. Gillar man att köra med tryck i svängarna får man svänga kiten lite långsammare än max för att få bättre drag genom svängen.
Skeden: Jag har testat och den var flink och rask med allt vad det innebär. Lite klent swoosch i i svängarna men så är det ju ofta med snabbsvängda rackare.
-
Det är nu det är sugigt att man inte har MTV (men tur att man har download helper)
-
Jag tror bestämt jag vet var det är om det är där Kristjans var och dokumenterade förut. Tur jag är så kass på att ge övertydliga ledtrådar att jag hellre låter bli =)
-
Äh tig vettja. Jag är rörlig som en ninja. En halt ninja. Cykelfilmerna var förresten riktigt feta.