sourra
Forumsvar skapade
-
KiteLife;575127 wrote:ni trashar juuh cabrina och alla andra märken som ni kommer åt…KiteLife;575146 wrote:Var har jag skrivit ditt namn?
”Ni” brukar betyda ”Du och [en eller flera andra]” men kan även vara istället för ”du” när man pratar med kungligheter och är född för minst hundra år sedan. Annars skriver man som regel ”De” om man menar andra än den man just tilltalat med ”Ni”.
försök nu hålla nivån uppe här… :smirk:
-
Att slå näven i bordet på Steffo hjälper tyvärr inte. Kontakta din lokala kiteklubb och still dina tjänster till förfogande.
-
debkåusf;575140 wrote:Säger killen som aldrig skulle säga ett ont ord om cabrinha:grin:
Möjligtvis om just DIN Cabrinha i så fall (ej heller tvekar jag att smäda din bil, din bok och din spis)
=) -
Vad trashar jag för märken säger du? Jag surfar med folk som kör alla möjliga märken och ser inte vad det skulle ha för syfte att kissa på grejerna de kör. Visst får alla ha sin egen åsikt men jag tycker bara det är tråkigt att höra den där typen av subjektivt och destruktivt gnäll som har sin grund i en tidigare distributör. Visst finns det märken som jag har mycket svårt att se mig själv köra men jag ser inte syftet med att basunera ut det på Steffo.
-
Don, jag vill ha ett gäng så jag har något att se fram emot när jag rehabbar. Nya kites, ny bräda och nya boots är inte tillräckligt.
-
Hahaha, du får slita av dig bindningarna när du märker att du börjar bli fördömmande
-
sourra
Medlem11 september, 2009 vid 13:32 som svar på: Någon i Sverige som säljer LiteWave bindningar?Kolla med http://www.kitekalle.com/
Han säljer GK och GK ägs av Litewave eller om det är tvärtom så det kanske går att hitta nåt den vägen. Enligt http://www.batnet.se/batnet/kategori/utrustning.php?aid=263 ska prop.se ha Litewave men hittar inget på deras sida. -
Våtdräkter kan bli försprödade av förvaring i kyla och gummiventilerna på kitarna sägs också lida av samma svaghet så de grejerna kan du ju åtminstone försöka hålla i plusgrader. Mikes idé är strålande. Annan tanke: Vinterförvaring? Det är inte helt otänkbart att även denna vinter blir surfbar så packa inte undan grejerna för grundligt =) Eller bor du långt norrut? I så fall är det ju bara att byta bräda och börja skotta kickers.
-
Och Pan – din ständigt återkommande upplysning om att du inte gillar Naish får mig att tänka på när jag var 15 bast och det tjafsades om Suziki, Zündapp, Yamaha och Honda och alla kids hatade märken till höger och vänster. Du får ju såklart tycka vad du vill på vilka grunder som helst men jag är ändå lite nyfiken på vad det egentligen är som du inte gillar med detta märke?
-
RichardL;575039 wrote:Hmm Habo är väl platt? Eller det var det i alla fall när jag var där 2003.
Det roliga i den tråden är att det bara är Yann och KiteLife som fortfarande har svarat på min fråga om om de testar andra kites eller inte. Sourra? Vad hände där? Inget svar?
Tyckte bara att tråden spårade ur så grannt så jag såg inte vad mer jag skulle tillföra men mitt svar är snarlikt med Yanns (fast du får byta ut namnet på märket). Märkestjafsandet i år har varit rätt stilla fram tills nu, är det stiltje som gör det?
Vad det gäller att Vari, Core och Wainman är likartade kites så ser de extremt olika ut i profil och AR så jag vet inte hur mycket gemensamt de har i prestanda men det är väl bara att prova och se.
Slutligen får jag väl tipsa om ett gammalt beprövat knep för att få tag i info om kiten du frågade om – lyft luren och ring Surfers som importerar grejerna.
-
Glöm inte ritningar till Pan också
-
Nicco: Saker pågår men det är inte passande att posta detaljer om det här.
-
Ojoj, nu är farbrorsbataljonen på hugget. Blir man automatiskt så fyndig när man blir gammal?
-
Ojoj, Svartmes och grejer. Det blir nog reservat här också.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=S1WqC9Z7Lhk”]YouTube – Sjukt Lokal Lokal-TV | Del 1[/ame]
-
TomW;574891 wrote:Har naish en vågbräda som passar knähög vindblåst-onshore, mush skit med mer tång än vatten?
Skulle vilja testa den på Habo.
Testa nån av fish-brädorna