sourra
Forumsvar skapade
-
#1 för att dräkten ska hålla dig varm i vinter är att den sitter tight och bra. Prova gärna dräkten innan du köper så du vet att den sitter bra.
-
Jo men det blir ju omsatt till kraft igen när man låter det verka på en viss yta.
-
10-11 bar är fett mycket, typ 150 psi. Har du enheterna rätt nu?
-
mjersen;575641 wrote:vet inte om den vatt uppe, men det e lätt en av det fetaste klippen jag sett på länge.!
ooch ni som undrar om killen e smöögad så..ja!
han bjöd oss på eftersfest på pkra förra året ”at my place” som visade sig vara en schleden surfbuss där han inhalerade en feting o somnade..http://kitemovement.com/2009/09/10/rick-jensen-usk21/#more-4988
Hehe, jo den har som sagt vart uppe men den tål att ses igen. För övrigt har jag varit på många efterfester som varit betydligt sorkigare än så. Hur är det med knät?
-
Men man kan ju hitta en beggad 430 EX I för ~1500 spänn och då kan man koncentrera sig på motiv och vinklar istället för att hålla på och hassla med ljusinställningar.
-
Körde du med brädan som ankare och fullt tryck i kiten eller?
-
Jag kör ett 300/4 IS L och kan väl inte påstå att jag hade gått under utan IS men när man håller nere triggern för att fokusera så stabiliserar objektivet bilden så det blir stadigare i sökaren att fokusera på det man vill fota. Men alltså hellre en bättre optik utan IS än en smäckoptik med IS.
-
Jaså minsann, där ser man Hans Rickard L.
-
Varför är ni och brötar i en tråd som är fem år gammal?
-
Fast man vill ju gärna ha en blixt som stödjer E-TTL för smidig och problemfri fotografering.
-
sourra
Medlem11 september, 2009 vid 22:22 som svar på: He he, vad är det för hög-nivå ikväll? Ingen som ens kommenterat mitt inlägg i:Det smälte nog in så pass bra att ingen ens lyfte ett ögonbryn
-
sourra
Medlem11 september, 2009 vid 22:17 som svar på: Någon i Sverige som säljer LiteWave bindningar?Cygleslaeng!
-
Hehe, då förstår jag att Ni har lite gammalt agg men nu är det nya tider. Ha en bra helg.
-
Inte lika lågt som Glocalnet. Eller vänta nu… Lägre!
-
sourra
Medlem11 september, 2009 vid 17:46 som svar på: Någon i Sverige som säljer LiteWave bindningar?Damn! Men det var nära fullträff =)