Forumsvar skapade

Sida 131 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2009 vid 18:10 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

ingen förlängning efter sista bud?

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2009 vid 17:22 som svar på: Canon 7D

Det är mycket som är coolt med den där kameran. Släpp den!!!

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2009 vid 17:07 som svar på: Bästa 5/3 våtdräkten för runt 2000kr?

Ja hålfiber/rödfoder är grymt bra. Jag körde med en Rip Curl 4/3 för två vintrar sen. Den var grym! (tills den jävla mögsömtätningen började spricka så det läckte in och blev pungnyp hela tiden)

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2009 vid 16:56 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

En hundring minimum får det ju vara och sen måste ju auktionen vara öppen 10 minuter efter senaste bud. =)

• sourra

sourra

Medlem
    15 september, 2009 vid 12:54 som svar på: Kombinera skyddsväst och dakine-sele?

Köp mystics med sån orange gegga i som stelnar under tryck men är formbart när man åker

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 23:35 som svar på: Trick tips

Det går ju inte att sätta det där påhittet. Axeln har ju lossnat sen länge.

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 21:18 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Min Torch-tolva stannar oavsett vad =)

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 20:03 som svar på: Trick tips

Es ist keine s-bend, die einen hängenden hodensack

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 19:42 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

SKa du inte lägga ut din 16 på auktion också Martin?

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 19:41 som svar på: Neopren eller Torrdräkt

Dock är det inte sannolikt att man lyckas ta hål på dräkten på djupt vatten eftersom 1) dräkterna är starka och 2) det är djupt vatten vilket som regel innebär att det är ont om saker att riva upp dräkten på. Jag har kört min Pyro hela vintern utan minsta problem. Mitt enda problem var att att det var osämja i bilen på vägen hem när alla andra huttrade och jag var varm.

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 19:38 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Woop woop! Sourra kommer klippa stort!

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 17:41 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

1200 riksdaler!

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 17:36 som svar på: rick jensen!! film

De säger 6-8 veckor och sen börjar förhalandet. 15 weeks and counting…

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 14:32 som svar på: Hur hårt pumpar ni era kites?

Hehe, nej det resonemanget funkar inte. Jag ska geeka loss ordentligt i ämnet senare =)

• sourra

sourra

Medlem
    14 september, 2009 vid 10:49 som svar på: Bildstabilisator jox

Om man inte kör blixten i hot shoe, måste man väl ändå ha tillbehör för att blixten ska gå av när så önskas? Eller kör du manuell synk?

Sida 131 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA