Forumsvar skapade

Sida 130 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 10:19 som svar på: kabeln i helgen?

Liseberg med obligatorisk nedkrökning efteråt

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 21:51 som svar på: …än finns det hopp för mänskligheten

Den låg i vassen?

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 21:38 som svar på: Bara att anmäla sig!

Allt är ju relativt. Samåker man 4 pers på vägen till surfet så är det knappast värre än fotboll där varje unge ska få skjuts till och från planen. Eller fågelskådning då varje konkenluva ska kasta sig i bilen så fort nåt fjäderfä skymtats.

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 19:41 som svar på: Endless wave

Ärejuviste

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 18:37 som svar på: Endless wave

Dags att väcka liv i den här gamle tråden ett år senare. Prima Norrlandsskate med lite åkning i Hengos endless wave

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=lieSQlehfHY”]YouTube – Markus Kärnebro[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 18:26 som svar på: Cabrinha Sync 2010 = nåt att ha???

Inte sluta men det blir en lång paus med mycket kitevågbräda tills jag är stark i knät så jag ser inte poängen i att sitta och ruva på ett par flång nya boots. Det kommer ju finnas 2010:or på marknaden när jag är tillbaka på mörka sidan =)

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 17:29 som svar på: vem säljer Dakine Outlaw Kitesurf Bag i sverige?

Om det inte är nån jäkligt udda pryl bör alla som säljer Dakineväskor och selar kunna ta in dom på beställning.

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 17:27 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

1400 bjudet

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 17:22 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Jag kan alltid trösta mig med att du tillfört ännu mindre

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 16:50 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Vad är minsta bud? 50 eller 100? =)

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 16:49 som svar på: Cabrinha Sync 2010 = nåt att ha???
    Sandén89;576464 wrote:
    sourra jag måste fråga. är det någon skilland mellan dina bindningar och mina rediga wakebindningar? för när jag kitar så känns det ju ganska skönt att snabbt kunna hoppa ur bindningarna om det nu skulle vara så eller att jag tappar brädan vid en redig krash. mina wakebindningar sitter på som kondomer hur jag än trillar.,.

Snörningen är ju anpassad så att det ska vara lättare att komma i och ur (bara en slinga). Sen är bindningen i sig lite mjukare än många wakebindningar så man blir lite rörligare. Vill du absolut tappa brädan vid en krasch är det bara att snöra dom lite lösare.

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 13:36 som svar på: Lite nytt coolt från SUESIAS!

Det där är najs som en traktor!

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 13:12 som svar på: Cabrinha Sync 2010 = nåt att ha???
    pihlblad;576435 wrote:
    Dom grymmste bindiningar/stroppar på marknaden, sitter riktigt bra i dom, ingen risk´att tappa bräda.
    sen riktigt snygga!
    Ett måste för den kräsna.

Bindningar är det då inte. Detta är bindningar för den kräsne: http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/24792/limit/recent

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 11:25 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Men era tomtar, tänk nu hur det går till på en vanlig auktion. Där får ju alla intressenter en kort tidsfrist där de får avgöra om de vill toppa senaste bud eller ej. ”Första, andra…” ”14 KRONOR!!!” ”Ok, 14 kr bjudet av mannen med den gula hatten. Första, andra…” Inget konstigt med en liten förlängning efter varje bud alltså.

• sourra

sourra

Medlem
    16 september, 2009 vid 05:12 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr
    Haze;576265 wrote:
    Så funkar inte en Auktion…

Men varför ha en hundring jämt för?

Alla onlineauktioner har det, annars blir det bara ett waiting game och det är inte i säljarens intresse. Ofta har de lägsta budbelopp också så det inte ska bli 1-kronorsrace. Tack så hemskt mycket för din input Hasse.

Sida 130 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA