sourra
Forumsvar skapade
-
LANGENS_KITE;577090 wrote:Har provat alla typer av kläder under men blir ändå dyngsur i svett å då fryser man betydligt mer än med en våtdräkt.
Varför byter ni om på stranden?
Stolsöverdrag och kör hem i våtisen.Jag körde med stolsöverdrag ett par ggr och körde hem i våtdräkten. Tyvärr blev det så galet mycket fukt i min fd. fd. bil att det möglade på panel och säkerhetsbälten så numer försöker jag hålla ned fuktnivån. Torris is the shit onna da winter.
-
Om inte manualen duger är det bara att skicka ett PM eller höra av sig på nåt annat sätt så ska du få hilfe.
-
Peter, gasa mindre i kurvorna. Torrisar är inte lika smidiga som våtdräkter men fördelen är att man sliper frysa röven av sig vid ombyten och man kan ska stå på stranden ett par timmar utan att bli kall. Med våtis blir man obehgligt sval efter 10 minuter på stranden i vintertid.
-
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=5hnQr7MV0gU”]YouTube – Torsk pÃ¥ tallinn-profiler: Jan Banan[/ame]
-
Jag vet inte vad du snackar om svarte orm men om du vill ha tidernas fetaste c-kite i size 7 har jag en. Pris 2700K utan bom.
-
Haha, knät är fortfarande Kongo men jag kan bara inte låta bli när så feta grejer går till vrakpris.
-
Fan då, jag gillade ju den där historien.
-
Bara av nyfikenhet, är det en SLE-bom (Passar Cult, Helix & Charger) eller är det en Shift-bom (Torch, Alliance)?
-
Riktigt go rulle pågar.
+ Kalles S-bend
– Kalles nipplar -
11 som största kite om man väg 85 pannor och bor på Sveriges baksida tycker jag verkar klent.
-
Hehe vilken historia. Cornwall är f.ö. ett av få ställen i England där jag skulle kunna tänka mig att bo.
-
Gött att läkaren sa åt dig att göra samma saker som du tänkt göra i alla fall!
-
Wohoo! Grattis Sourra!
-
Kalle, jag har en till salu (se nedan). Hör av dig om du vill wheela och deala.