Forumsvar skapade

Sida 129 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    20 september, 2009 vid 00:53 som svar på: Neopren eller Torrdräkt
    LANGENS_KITE;577090 wrote:
    Har provat alla typer av kläder under men blir ändå dyngsur i svett å då fryser man betydligt mer än med en våtdräkt.
    Varför byter ni om på stranden?
    Stolsöverdrag och kör hem i våtisen.

Jag körde med stolsöverdrag ett par ggr och körde hem i våtdräkten. Tyvärr blev det så galet mycket fukt i min fd. fd. bil att det möglade på panel och säkerhetsbälten så numer försöker jag hålla ned fuktnivån. Torris is the shit onna da winter.

• sourra

sourra

Medlem
    20 september, 2009 vid 00:49 som svar på: Naish manual – frågor om bommen

Om inte manualen duger är det bara att skicka ett PM eller höra av sig på nåt annat sätt så ska du få hilfe.

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2009 vid 01:25 som svar på: Neopren eller Torrdräkt

Peter, gasa mindre i kurvorna. Torrisar är inte lika smidiga som våtdräkter men fördelen är att man sliper frysa röven av sig vid ombyten och man kan ska stå på stranden ett par timmar utan att bli kall. Med våtis blir man obehgligt sval efter 10 minuter på stranden i vintertid.

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2009 vid 01:20 som svar på: jag tror jag döör!

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=5hnQr7MV0gU”]YouTube – Torsk pÃ¥ tallinn-profiler: Jan Banan[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    19 september, 2009 vid 01:15 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Jag vet inte vad du snackar om svarte orm men om du vill ha tidernas fetaste c-kite i size 7 har jag en. Pris 2700K utan bom.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2009 vid 15:08 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Haha, knät är fortfarande Kongo men jag kan bara inte låta bli när så feta grejer går till vrakpris.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2009 vid 13:26 som svar på: …än finns det hopp för mänskligheten

Fan då, jag gillade ju den där historien.

• sourra

sourra

Medlem
    18 september, 2009 vid 13:19 som svar på: Kite only köpes. Naish 9 eller 10.

Bara av nyfikenhet, är det en SLE-bom (Passar Cult, Helix & Charger) eller är det en Shift-bom (Torch, Alliance)?

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 21:10 som svar på: …än finns det hopp för mänskligheten
  • sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 18:32 som svar på: FILM: Två blåsiga dagar

Riktigt go rulle pågar.
    + Kalles S-bend
    – Kalles nipplar

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 18:25 som svar på: Vilken storlek?

11 som största kite om man väg 85 pannor och bor på Sveriges baksida tycker jag verkar klent.

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 18:16 som svar på: …än finns det hopp för mänskligheten

Hehe vilken historia. Cornwall är f.ö. ett av få ställen i England där jag skulle kunna tänka mig att bo.

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 17:26 som svar på: rick jensen!! film

Gött att läkaren sa åt dig att göra samma saker som du tänkt göra i alla fall!

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 17:19 som svar på: Auktion Naish Torch 7 -07 Utropspris 900Kr

Wohoo! Grattis Sourra!

• sourra

sourra

Medlem
    17 september, 2009 vid 10:24 som svar på: Neopren eller Torrdräkt

Kalle, jag har en till salu (se nedan). Hör av dig om du vill wheela och deala.

Sida 129 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA