Forumsvar skapade

Sida 159 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    29 juli, 2009 vid 10:29 som svar på: Väja för kite i vågor…hur?

Det finns ju tillräckligt med undantagsregler för att alltid kunna ha företräde.

• sourra

sourra

Medlem
    29 juli, 2009 vid 09:43 som svar på: En skör man behöver den bästa skyddsväst för revben!

1500 är saftigt för en väst men det där materialet är grymt coolt. Har sett en del om det på Discovery och det verkar lovande.

• sourra

sourra

Medlem
    29 juli, 2009 vid 09:39 som svar på: Nybörjarkompis needs help!

Jag såg ingen Torch bland kitarna Erik. Den har riktigt bra windrange men det blir aldrig som med en SLE.

• sourra

sourra

Medlem
    29 juli, 2009 vid 09:35 som svar på: Bojkotta amatörerna på deadmankitesurfing.co.uk

Jag känner inte till företaget sen tidigare och deras produkter tilltalar mig inte så en bojkott blir inte svår att genomföra.

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 22:19 som svar på: Death Gap
    stebe;562145 wrote:
    Jag är lite sugen på en såndär vinsch.

Guran kom med Idéen att ta motorn från en jordfräs, 7-8hk och rem-koppling, det borde funka bra. Guran har garage, svets och massa verktyg. Vi kan våldgästa honom i habo någon dag.

Säg inget till Guran bara. Ta med mig.

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 17:41 som svar på: Death Gap

Lätt moroniskt.

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 17:38 som svar på: Bilder shallow water kite festival?

Johan^2 kommer snart släppa sina också. Ta det lugnt gubbtjyv.

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 16:43 som svar på: Strap sönder, laga var?

Jag har svårt att tro att en strap kostar så mycket mer än det jobb som nån sykunnig måste lägga ned på reparationen

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 15:31 som svar på: spots i europa?? Lapoint Esposende – Portugal eller Sardinien??

bilder….

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 13:37 som svar på: Kite spots gbg

…men då är det inte platt

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 12:28 som svar på: Kite spots gbg

Snurra vill också filma

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 09:57 som svar på: Väja för kite i vågor…hur?
    Pepä;562028 wrote:
    Sjukt längesen jag hade något som helst problem med väjning, men det kanske beror på att jag oftast har ögonkontakt med folk på vattnet och i stort sett alltid går ner i vind när det är 50/50. Vi kajtare kan ju alltid hoppa över vindsurfarna om vi inte känner för att väja.

Äh, det är ju för att du har legendstatus så alla andra håller sig undan.

• sourra

sourra

Medlem
    28 juli, 2009 vid 09:54 som svar på: Habo Ljung and the rules…..

Det brukar vara den lilla trösten när man beger sig hemåt från värmen.

• sourra

sourra

Medlem
    27 juli, 2009 vid 22:39 som svar på: Hero wide 5MP – till adobe premiere

Jag hade lite strul med filer från en 5D MkII men när jag updaterade via Adobe Update löste det sig. Testa det.

• sourra

sourra

Medlem
    27 juli, 2009 vid 22:34 som svar på: Läjet 090726
    Yann;561937 wrote:
    Goa bilder!

Sourra, hur går det med ditt knä? Nä ser man dig på vattnet igen? Lagom tills höststormarna?

Knäfanskapet är på bättringsvägen. Jag kan gå en stund utan kryckorna men varvar utan/med för att lasta av. Knät är fortfarande svullet och rätt mjukt men jag har inte ont om jag inte jönsar runt. Därtill är det rätt instabilt men jag räknar helt kallt med att köra i höststormarna. Antagligen kommer jag ha en sjukt bra ursäkt att köra ostroppad rehab den närmaste tiden.

Jesper, var rädd om knät. Snart är du 30 och då kan du glömma det där med läkning.

Sida 159 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA