sourra
Forumsvar skapade
-
nic;560687 wrote:Skön stil, synd de låter den där färblinde vikarien jobba utan övervakning.
nic
Frihet under ansvar har sina sidor
-
Relax. That’s the 09 Torch LE. The board is new though – Thorn CC
-
Gadget;560590 wrote:…körde…
du är ju invalid nu ju…Fan, det hade jag glömt.
-
Jag kör en 13.5 och väger ca 75 kg. Med en hederlig 134-bräda och 24m linor kommer jag igång vid ca 5 m/s men då är det bara fråga om att höjda i 10 vändor, tricka en gång och sen höjda 10 vändor igen. Vid 6 och uppåt är det betydligt bättre ös.
-
Det beror som sagt helt och hållet på vad det handlar om för kite. Tidiga SLE/Bow-kites kan man ju undvika men som Paul säger så är ju C-kites som t.ex. Torch ofta prima så länge duken är fräsch och det finns ett bra safetysystem.
-
johan_rydstrom;559787 wrote:Jag drar ner och testar i Vitemölle (Kivik) nu. Funkar det dåligt drar jag vidare till Borrby för en helkväll.
Tips på var man launchar utan badare i Borrby mottages varmt på 070-6033542 eller johan.rydstrom (att.) gmail.com
/J
Vitemölla är bara skit. Stenigt, strömt och kassa vågor. Bättre kan du! =)
-
Snygga. Men visst ser det ut som att Hajfaj kommer ha mittstrut?
-
Ja, det är förbannat lurigt. Det går bra att linda upp de två första linorna men sen blir det svårt.
-
skotten;559691 wrote:far out…. now if only you could redesign the colours on next years gear for me : )
Haha =)
I’m pretty sure you’ll like the look of the Global. It’s not as Miami Vice-colored as the ones on display earlier =) -
Roland;559655 wrote:Vet ni vad man säger om killar som har stora fötter??
”Stora fötter – stora skor” är det va?
-
Men om stroppen är för stor så kommer cykelslangen bara trycka fram foten för långt så man får inget hältryck med kass höjdtagning och sorglig pop som följd. Moonboots löser dock det problemet.
-
-
Korrekt tillämpat. Full pott från Horace. 3 poäng från Sourra (avdrag för felstavning).