Forumsvar skapade

Sida 201 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    8 april, 2009 vid 10:16 som svar på: Onshore-trailers…

Jag glömde nämna att nu snackar vi Flanellen.

• sourra

sourra

Medlem
    8 april, 2009 vid 10:15 som svar på: Teamåkare?
    Mri;539401 wrote:
    sourra: Geez, rött som är så gräsligt. Aldrig att jag skulle färgsätta ett inlägg. Helgerån. Kan vi inte ta det i rosa istället? (och om du vill kan du få tänka dig imaginärt röda bokstäver i inlägget, stil samma färg som en sönderrostad traktor på en åker som har blivit översmetad med vallmokronblad) 😀

Jadå, rosa funkar lika bra.

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 21:51 som svar på: Egypten (Hurghada/El Gouna)

De åker tidigare, de jävlarna. Men v24 är fortfarande mitt mål.

BennyTC;538120 wrote:
    Vilka är Stebe och Svinet? :tongue: Hmm ok, snackat med Hektor igen och han är inne på maj. Skall höra med honom om vilken vecka, är inte helt säker på hur jag kan göra med ledighet i maj men jag skall undersöka saken.

Jao både och antar jag angående Rhodos. Om man åker dit huvudsakligen för kitesurfing tror jag nog att det är Prassonissi som gäller, och då är man en bra bit ifrån ställen där det händer grejer. Jag var där i sommras och i ”huvudstaden” är det tokmycket 18+ och brittiska/tyska turister. Man kan säkert hitta schysta ställen även där men jag var inte överdrivet imponerad kan jag säga utan större tvivel. Dock så hade det varit riktigt gott och bara ha en go vecka i Prassonissi om man verkligen var några stycken, lite lagom issolerad med grill och öel på kvällen;

http://www.stefanomolinari.com/modules/coppermine/albums/GR-Rhodes/Prassonissi/Prassonissi-Rodi-01.jpg

Men jag måste ändå säga att jag helt klart är intresserad av Safaga, tornadosurf stället verkar grymt. Mys/röj/slapp-faktor? Och plattvatten från båten etc låter lockande.

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 21:16 som svar på: Teamåkare?

Ironi ska stå tydligt i rött, det är sen gammalt =)

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 19:53 som svar på: Linsnurra!

[ame]http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=54712[/ame]

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 15:24 som svar på: cool editing…

Filmar man med TS-glugg och kramar upp färgen en del så bör det väl he samma effekt som på foto? Att fejka effekten bra i efterhand är sjukt svårt om kameran är förhållandevis horisontelj med motivet. Snett uppifrån däremot…

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 13:43 som svar på: Teamåkare?
    Milkman;539201 wrote:
    haha.. Sen den här tråden kom till har Naish köpt in sig i stort sett alla som pimpar på Steffo. Och så har ”smyg”-delen i Smygpimpa lagst ner helt.

Det händer mycket på 9 månader. 🙂

Ett annat alternativ är ju att folk kör på grejerna för att det är bra prylar som är lätta att gilla.

Mri: Jonaishs banner är nåt som han pillat ihop själv i Paint. Om du funderar på hur Naishs marknadsföring ser ut tycker jag du ska kolla in Naish House-rullen på http://www.naish.tv istället.

Kul förresten att den här fruktsamma tråden är uppe igen.

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 12:35 som svar på: Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!

Grymt bra kirrat grabbar.

Hasse, du låter som en repig skiva.

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:37 som svar på: Vaddå rykteskraft!?

Vaddå Aloha? Hallåja heter det ju.

• sourra

sourra

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:33 som svar på: Tävling NSM

Det är bara att signa upp sig för en prenumeration så slipper man böka runt i pressbyråer.

• sourra

sourra

Medlem
    6 april, 2009 vid 22:33 som svar på: Hamra kitecamp 29 april – 3 maj med Mike Blomvall

Men Hasse, hur kan du ha missat det?

http://www.kitejam.se

• sourra

sourra

Medlem
    6 april, 2009 vid 19:41 som svar på: Hamra kitecamp 29 april – 3 maj med Mike Blomvall

Ska han åka hemifrån när det är Kitejam i Habo? Det verkar otajmat.

• sourra

sourra

Medlem
    6 april, 2009 vid 17:30 som svar på: Hjälp mig att hitta en surfbuss!

Köp den här så får du 6500 över till att köpa en själ åt bilen. =)

http://www.blocket.se/vi/20726194.htm?ca=15_s

Jag har också lurat på det där med en Ambulans men det är omöjligt att hitta en som inte drar en jäkla massa soppa. Det är generellt sett svårt att hitta snåla men rymliga minibussar.

• sourra

sourra

Medlem
    5 april, 2009 vid 21:39 som svar på: Svenskt Kiteförbund

Som vi pratade om förut Gibson tror jag att det är bäst att ha starka lokala klubbar och sedan ha en paraplyorganisation som sammanbinder de lokala föreningarna och som utgör det nationella förbundet. Sen funderar jag på hur tätt med klubbar man kan/bör ha för att behålla styrka men ändå vara nog flexibla. VSK har vi haft igång ett år och nu är Åsa och Falkenberg på G. Tre Halländska klubbar på 10 mil.

• sourra

sourra

Medlem
    5 april, 2009 vid 21:35 som svar på: Göteborgstrakterna söndag 4 april

Nåväl, jag fick ju 10 minuter måttfullt gubbsurf och min beskärda del sol.

Sida 201 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA