sourra
Forumsvar skapade
-
Hör med Falle om de har nån sån inne som du kan testa.
-
@ankii 533879 wrote:
oavsett om Torchen är brun, orange eller skrikande grön… så är den fin!! Den kan inte vara ful!
Henke, vi får ta en Torch-dag i Habo. Sourra, kör du också Torch? Jag var säker på att du var Helixfantast.Jag har lite av varje. Kör Cult när det vankas vågor och byig vind , en Torch-tolva som jag tar fram när det ska krokas ur och en Helix-nia när jag vill ha nåt som är lite mitt emellan. Beslutsångest är mitt mellannamn. Och du har helt rätt i att de inte kan vara fula, oavsett färg.
-
Det var vaket, hur kunde jag glömma en portabel spis?
-
@skejtar_henke 533854 wrote:
Så klart… Han ger don snyggaste kiten men den hetaste färgen till den söta tjejen.. 😉
Men jag är nöjd. Jag är inte bitter..
Skämt och sido. Kiten är skitfin och jag är helnöjd…Får man Torchfärg efter hur snygg man är? Jag fick illgrönt och brunt…
-
Bra att det löste sig. Che_riffen är av den gamla skolan så det är 100% Torch hos honom. Hoppas ni alla får surfa i helgen. Windguru och vindgudarna verkar ha rökt en och annan hövding inför helgen…
-
Nu börjar det bli gammal Steffonivå på tråden. Jens, din text borde vara polkagrisrandig för jag fattar inte om du är allvarlig eller om du skämtar. Att säga att en bräda är bättre än en annan är som att säga att hamburgare är godare än kebab – det finns inga absoluta sanningar. Different folks, different strokes, du vet…
-
Ett annat alternativ är ju att kolla om gamle Johan a.k.a. Che_Riff som bor här i stan kan tänka sig att släppa iväg en av sina oanvända 09-bommar och sen tar han din. Möjligheterna är oändliga. Nåväl, hojta till om vi ska försöka ordna nåt innan Kusin Vitamin lämnar Götet vid 7-8 ikväll.
-
Sara, äger du fortfarande Tornado eller är det ny ägare? Jag är inne på att unna mig ett besök w24 om jag kommer loss från jobbet.
-
Jag har en kusin som kör Gbg-malmö ikväll så om det går att lösa överlämningen av bommen på ett bra sätt så kan han ta den med sig och släppa av den längs vägen ikväll.
-
Skärholmens loppmarknad Rico…
-
…och jag har testat en massa olika brädor – Ug, Lf, Xelerator, Nobile, North, Fanatic osv 🙂
-
Ja Thornbrädorna är grymma! Kanske inte idealiska för vågor men i vågor kör man vågbrädor 🙂
-
Det är ursprungsgarantin som gäller och är den bara ett år så har du reklamationsrätt som du kan hävda. På reparationer/utbytesenheter brukar det vara 3 månaders garanti om reklamationsrätt/garanati löpt ut.
-
Union är väl mjuk och passar ett brett spann av storlekar?