Forumsvar skapade

Sida 213 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    8 mars, 2009 vid 18:30 som svar på: naish hybrid

Hör med Falle om de har nån sån inne som du kan testa.

• sourra

sourra

Medlem
    7 mars, 2009 vid 23:00 som svar på: ihopfällbar kiteboard?

Imagine gör bl.a. kitevågisar som kan fås som delbara

• sourra

sourra

Medlem
    7 mars, 2009 vid 20:49 som svar på: c-shape update

@ankii 533879 wrote:

oavsett om Torchen är brun, orange eller skrikande grön… så är den fin!! Den kan inte vara ful!
    Henke, vi får ta en Torch-dag i Habo. Sourra, kör du också Torch? Jag var säker på att du var Helixfantast.

Jag har lite av varje. Kör Cult när det vankas vågor och byig vind , en Torch-tolva som jag tar fram när det ska krokas ur och en Helix-nia när jag vill ha nåt som är lite mitt emellan. Beslutsångest är mitt mellannamn. Och du har helt rätt i att de inte kan vara fula, oavsett färg.

• sourra

sourra

Medlem
    7 mars, 2009 vid 19:05 som svar på: Ropa in lite surfprylar…

Det var vaket, hur kunde jag glömma en portabel spis?

• sourra

sourra

Medlem
    7 mars, 2009 vid 02:33 som svar på: c-shape update

@skejtar_henke 533854 wrote:

Så klart… Han ger don snyggaste kiten men den hetaste färgen till den söta tjejen.. 😉
    Men jag är nöjd. Jag är inte bitter..
    Skämt och sido. Kiten är skitfin och jag är helnöjd…

Får man Torchfärg efter hur snygg man är? Jag fick illgrönt och brunt…

• sourra

sourra

Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:46 som svar på: Någon som ska åka Varberg-Skåne?

Bra att det löste sig. Che_riffen är av den gamla skolan så det är 100% Torch hos honom. Hoppas ni alla får surfa i helgen. Windguru och vindgudarna verkar ha rökt en och annan hövding inför helgen…

• sourra

sourra

Medlem
    6 mars, 2009 vid 16:28 som svar på: En till nybörjare behöver hjälp…

Nu börjar det bli gammal Steffonivå på tråden. Jens, din text borde vara polkagrisrandig för jag fattar inte om du är allvarlig eller om du skämtar. Att säga att en bräda är bättre än en annan är som att säga att hamburgare är godare än kebab – det finns inga absoluta sanningar. Different folks, different strokes, du vet…

• sourra

sourra

Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:43 som svar på: Någon som ska åka Varberg-Skåne?

Ett annat alternativ är ju att kolla om gamle Johan a.k.a. Che_Riff som bor här i stan kan tänka sig att släppa iväg en av sina oanvända 09-bommar och sen tar han din. Möjligheterna är oändliga. Nåväl, hojta till om vi ska försöka ordna nåt innan Kusin Vitamin lämnar Götet vid 7-8 ikväll.

• sourra

sourra

Medlem
    6 mars, 2009 vid 14:37 som svar på: Safaga Egypten

Sara, äger du fortfarande Tornado eller är det ny ägare? Jag är inne på att unna mig ett besök w24 om jag kommer loss från jobbet.

• sourra

sourra

Medlem
    6 mars, 2009 vid 11:37 som svar på: Någon som ska åka Varberg-Skåne?

Jag har en kusin som kör Gbg-malmö ikväll så om det går att lösa överlämningen av bommen på ett bra sätt så kan han ta den med sig och släppa av den längs vägen ikväll.

• sourra

sourra

Medlem
    5 mars, 2009 vid 18:33 som svar på: Offtopic, men behöver hjälp!

Skärholmens loppmarknad Rico…

• sourra

sourra

Medlem
    5 mars, 2009 vid 11:30 som svar på: En till nybörjare behöver hjälp…

…och jag har testat en massa olika brädor – Ug, Lf, Xelerator, Nobile, North, Fanatic osv 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    5 mars, 2009 vid 11:27 som svar på: En till nybörjare behöver hjälp…

Ja Thornbrädorna är grymma! Kanske inte idealiska för vågor men i vågor kör man vågbrädor 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    4 mars, 2009 vid 22:48 som svar på: Offtopic, men behöver hjälp!

Det är ursprungsgarantin som gäller och är den bara ett år så har du reklamationsrätt som du kan hävda. På reparationer/utbytesenheter brukar det vara 3 månaders garanti om reklamationsrätt/garanati löpt ut.

• sourra

sourra

Medlem
    4 mars, 2009 vid 21:44 som svar på: Vad är det för bindningar som gäller nu?

Union är väl mjuk och passar ett brett spann av storlekar?

Sida 213 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA