sourra
Forumsvar skapade
-
Klart ni ska vara med. Det är strunt samma vad andra gjort. Kör ert eget race!
-
För att det suger balle ifall vinden blåser från land och vågorna spolar brädan mot land. Frågor på det?
-
Kruxet är ju att vi inte är inbjudna eftersom vi inte anses vara sakägare men vi vill ändå veta vad som händer. Det känns som att de försöker stressa igenom det här med hjälp av folk som sitter på två stolar.
-
@Milkman 532457 wrote:
Ingen som känner igen sig? Det stod föresten inte vart det var förståss, jag gissar på sälen!
PS. Dryg Steffo-pimp du är Johan!
Jag skummar nästan all media som kallar sig för nyheter 🙂Hehe sorry, men jag klarar verkligen inte av kvällstidningarna. Men ett stort plus för att de hade snökite och inte det jävla kungabröllopet högst upp.
-
@Yann 532492 wrote:
Pajkastartråd!
Jag tycker det är trevligare här om alla fanboys kan hålla sig till att hissa sina egna leksaker och sluta snacka om sånt de inte har en aning om.
Ord Jann!!!
-
Så det finns folk som läser Aftonbladet ändå?
-
Va? Det skulle kunna förklara varför jag inte fick nån lön den här månaden…
-
Nåt skåp på jobbet har bokat möte fram till 18. Nån får ta min plats, antingen på mötet eller på vattnet. Fan vad orutinerat…
-
Du menar som vissa märken gör med 4-linors setup (och som de kommer göra den dagen de äntligen lyckas producera en bra quickrelease)? Det är härligt hur det subtila smygbashandet kommer igång när det närmar sig vår =)
Jag har som sagt aldrig fått några detaljer från trimstroppen i vare sig huvet eller nötterna. Men å andra sidan har jag varken en hängig gubbsäck eller panna som en bioduk så det kanske förklaras av det. Eller är problemet framför allt behäftat med slingy?
-
Kalle, don’t go there…
-
Äh, det finns en R3 på köp & sälj. Köp den istället.
-
Sen finns de här grejerna också om man ändå tänkt slanta upp
-
Ut och kötta innan det töar bort helt. Man kan inte mer än ramla…
#6 är min personliga favorit. Bra commitment.[YOUTUBE]eOyhO4IDUDQ[/YOUTUBE]
-
Haha, ja jävlar, det var en viss skillnad ändå. Man ska inte jämföra så mycket.
-
Haze, jag blir inte förvånad. Du har en dold talang som sträcker sig långt utöver det vanliga.