Forumsvar skapade

Sida 217 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    24 februari, 2009 vid 12:20 som svar på: Kai Lenny…

Om de bara fick uppleva lite svensk slaskig stiltjevinter skulle de uppskatta sin jävla drömtillvaro ännu mer…

• sourra

sourra

Medlem
    24 februari, 2009 vid 12:08 som svar på: Trashade kites

Smask: Det var nåt i den stilen den hade varit med om

• sourra

sourra

Medlem
    24 februari, 2009 vid 12:00 som svar på: Olika märkens styrkor/svagheter?

Säg till när permafrosten ger sig så ska du få testa Naish Cult, Helix och Torch. Då kommer du få uppleva C-kite, SigmaSLE och ett mellanting. Då blir det tydligt vilka olika egenskaper de har, själv anser jag att alla typer har sin charm. Ang. att få depowertrimmet i nylletpungen: jag har kört grejerna sen smartloopen först såg dagens ljus och än har jag inte lyckats…

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 21:34 som svar på: Modda Naish SLE 2009 bar

Förstod inte vad du menade Nicco, du får visa på stranden.

Edit: Jo nu förstår jag. Punkt ett är nog bra att lägg till listan på saker man bör kolla ibland, tillsammans med linor och annat hittepå. Lösning på punkt två: mata efter lite trimlina och sätt fast i cleaten så inte releaseskyddet trycker mot bommen, ladda om på fem röda och – ger igång igen!

Eller så har vi lösningen på världens problem:

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 21:28 som svar på: Lika som bär

R3 gick väl att modda till 4-linors?

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 21:27 som svar på: Action camera

Vad blek han blitt. Håll ut Mathieu! Snart är sommarsolen här!

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 19:34 som svar på: Olika märkens styrkor/svagheter?

Den här tråden har verkligen potential att spåra ur…

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 18:42 som svar på: Trashade kites

En av dom är det i vart fall. Den andra är en (Jo)Naish.

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 17:30 som svar på: Trashade kites

Ja Lloyd, du hårdtestade verkligen spolningståligheten. Jag nöjde mig med enstaka strandbrytsspolningstest i samband med ett av dina ofrivilliga landsflyktsförsök…

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 16:32 som svar på: Sönda ina da varberg ina abay

Det glädjer mig att höra att Hatt-Ola har fått ordning på prioriteringarna.

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 16:28 som svar på: Trashade kites

Hahaha, att va riktigt usel kräver också sin talang. Fast det såklart Baba, så hade ju din kite också sett ut när den nådde brazil ifall du inte hade haft turen att få grejerna uppspolade på land…

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 14:17 som svar på: Tips på bra nybörjarpaket

Ja, det är definitionen på en bow det.

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 13:32 som svar på: Modda Naish SLE 2009 bar

I Chrilles fall blir ju stoppern utsatt för så mycket kraft att den pressas in över trimlinans början som är tjockare än resten av linan pga splice. Jag har inte upplevt nåt av problemen men Chrilles kan jag i alla fall förstå hur det uppstår. Och som kortsiktig lösning säger jag bara: If you can’t fix it with duct tape, you haven’t used enough 🙂 Tag en 2 cm bred remsa svart gaffa och dra den hårt, 3-4 varv kring stoppern så borde den bli ordentligt uppstyvad. Jag har i alla fall talat med Falle och han kommer informera Naishs kitedesigner om fenomenet så får vi se om de har någon långsiktig lösning till folk som klotar lika hårt som 1-5. Själv gör jag det uppenbarligen inte 🙂

• sourra

sourra

Medlem
    23 februari, 2009 vid 10:00 som svar på: Tips på bra nybörjarpaket

Hmm, ja det är ju en ganska vag beskrivning. Jag har en kite som är en SLE men med direktinfästa styrlinor. Den är förberedd för ett femtelina-modd och det är rätt c-ig shape på den men den har en liten bridle för framlinorna. Är det en SLE eller en Hybrid?

• sourra

sourra

Medlem
    22 februari, 2009 vid 21:08 som svar på: nick davies 2009

Det är fan inte mycket åkning där som inte är fin

Sida 217 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA