Forumsvar skapade

Sida 218 av 498
  • sourra

sourra

Medlem
    22 februari, 2009 vid 17:58 som svar på: Punta Preta

@Tomp89 531748 wrote:

nice…d ska jag
    någon spot du kan rekomendera i åsa eller varbergstrakten??

Läjet kan bli sjukt trevligt och är hyffsat lättåkt. Men det är ju dyningar och inte punta preta style. Apelviken kan också resa ordentligt på sig men det är rätt oberäkneligt. Sen finns det ett gäng andra ställen som är lite mer svårtillgängliga och som man får upptäcka själv.

• sourra

sourra

Medlem
    22 februari, 2009 vid 12:28 som svar på: Modda Naish SLE 2009 bar

Hmm, det där har jag inte haft nåt problem med Chrille men det ser ju onekligen ut som att stoppern har nypt till för dig. Är det tungt att dra upp den igen i detta läge? Ett annat alternativ är ju att koppla gula linan till fästet på swiveln. Då kommer kiten ”flagga” utan att depowerlinan matas ut. Och ett tredje alternativ är att köra med femtelina på Helixen men det har ju sina nackdelar om man får kiten spolad i vågor.

• sourra

sourra

Medlem
    22 februari, 2009 vid 12:13 som svar på: Punta Preta

@Tomp89 531719 wrote:

shit…jag skulle verkligen vilja testa riktiga vågor ngn gång
    jag tyckte ändå det var lite fräckt när jag körde 3 meter höga vågor en dryg kilometer utanför rågelund haha

Du får passa på att bege dig till ett bra vågspot nästa gång det blåser styv kuling så kan drömmen bli verklighet

• sourra

sourra

Medlem
    22 februari, 2009 vid 11:09 som svar på: Kap Verde med Fritidsresor

Åk inte dit för att festa, det är mitt tunga tips. Åk dit för att ha det lugnt och surfa. Och åk helst någon gång under jan-maj så har du störst chans att få bra vind. Jag har inte samma uppfattning som Eddie om lokalbefolkningen men det är inte ett rövslickande folk som inte kan låta en vara ifred.

• sourra

sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 21:53 som svar på: haha you guys have to see this…

http://www.jetlev.com/

En mille så är lavemangmaskinen din Ulla.

• sourra

sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 21:31 som svar på: Imorgon

@mjersen 531655 wrote:

förövrigt blev man ju lite förvånad när man ser ”frillan” stående som liftsnubbe idag.. säsongar han på vallåsen elleR?

Vaa? Var Frillan där och var nykter? Den mannen är ju så jäkla mästerlig!

• sourra

sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 18:23 som svar på: Punta Preta

Mera Mitu…

[YOUTUBE]cNHMtsUe1QQ[/YOUTUBE]

Hittade även ett klipp från när infödingarna firade Mitus återkomst till ön efter att ha vunnit KPWT Wave Masters. Han tycks stå högt i kurs på Sal.

[YOUTUBE]WSDY9pWrqBA[/YOUTUBE]

• sourra

sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 18:00 som svar på: Punta Preta

@Eddie 531616 wrote:

Det som inte syns på filmen är att det är en sjukt stenig strand. Vilket gör det hele än mer imponerande.

Jupp, kolla i nederkant på 0:29 och 0:40 t.ex. Rätt nice gybe vid 3:00 också.

• sourra

sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 10:35 som svar på: Sinnes!(Video)

@stebe 531491 wrote:

Vi planerar att åka bräda i Ulrisehamn imorn. Men det ligger några fina snöiga isar på vägen dit så blåser det kan vi ju snökita istället.

Jag, Danne, Anna, Dannes kusin Urguayanen och troligtvis Pierre med familj är på, haka på! Vi kanske kan gå ihop och dela på ett paket hotdogs om vi blir några till.

Låter jäkligt trevligt men får passa denna gång. Hälften av mitt vinterkit är M.I.A. Ska styra detta inom kort. Hälsa korvarna.

• sourra

sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 00:43 som svar på: Onshore Short Film Festival – vad händer?

Umpa bumpa… Någon mer med film i kameran?

• sourra

sourra

Medlem
    20 februari, 2009 vid 14:16 som svar på: Punta Preta

Ja det är du Frode. Vem annars kör side off på gislövs groundswell med palt i fickorna på sina boardies?

• sourra

sourra

Medlem
    20 februari, 2009 vid 14:08 som svar på: Sinnes!(Video)

Robban, vad rekommenderar du att man ska ha på fötterna om man ska åka i helgen? Skridskor? Skidor? Snöskor? Eller tar du med saltkaret? Enligt en kollega som bor nära havet så ligger det is från land och en bit ut. Typiskt ofett.

• sourra

sourra

Medlem
    19 februari, 2009 vid 20:00 som svar på: FILM: lite klipp från sommaren -08

Haha, ja den klotningen går inte av för hackor. Det är ett ökänt ställe att kiteloopa på. Nevens knä, min hand och nästan Dannes rygg gick åt helvete på just det stället under samma period.

• sourra

sourra

Medlem
    19 februari, 2009 vid 15:48 som svar på: Vill du starta en skola på Öland med oss?

Vad hände med den gamla skolan ni hade på öland då?

• sourra

sourra

Medlem
    19 februari, 2009 vid 14:27 som svar på: mer FILM: Norrlands teaser

På med integralhjälmen och kör hårt. Se upp så du inte fastnar med schnabeln när du ollar metallräcken.

Sida 218 av 498
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA